چاپ کد خبر: 60891
24 تیر 1400

پیش فروش ۱۱ محصول سایپا و زامیاد آغاز شد +جزئیات

به گزارش اول فارس ، در جشنواره پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ۱۱ محصول عرضه می شود و متقاضیان فرصت دارند تا در محصولات سایپا و پارس خودرو در مدت سه روز فرآیند ثبت نام را در سایت www.saipa.iranecar.com انجام دهند.
تاریخ و نحوه ثبت نام محصوالت شرکت سایپا و پارس خودرو:
متقاضیان محترم از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه مورخ ۷۹/۰۹/۱۹۰۰ ( به مدت ۰ روز ( به صورت ۴۲ساعته میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصوالت گروه خودروسازی سایپا به آدرس com.iranecar.saipa://https پس از ثبت اطالعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند .
لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

25 7

در این طرح ویژه خودروهای شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، کوییک دو رنگ آر، و وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می شود و زمان تحویل در جشنواره فروش فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده است.

655

در پیش ثبت نام طرح عید تا عید محصولات سایپا و پارس خودرو، مانند طرح های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از امروز پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دو گانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس آغاز خواهد شد و موعد تحویل این خودروها آبان و آذرماه سال جاری در نظر گرفته شده است. در محصولات زامیاد برای اولین بار طی چند وقت اخیر و پس از اجباری شدن فرآیند قرعه کشی، دیگر قرعه کشی صورت نمی گیرد و هیچ محدودیتی در ثبت نام نیز وجود ندارد.

در این میان پیش فروش محصولات زامیاد از امروز و به صورت ۲۴ ساعته در سایت www.saipa.iranecar.com انجام می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۱۱

شما یعنی مثل مرداد ماه سال ۹۹ بد عهدی میکنید اول کوییک اس پارسال رابدهیددوباره از مردم پول بگیرید بهمن‌ماه واسفند۹۹بودتحویل ندادین چطور بازهم دارید سرمردم راشیره می‌مالید الان هم در تیرماه سال ۱۴۰۰هستیم چقدر بد قول هستین شرکت خودروسازی سایپا

آخرین اخبار