چاپ کد خبر: 87598
2 تیر 1401

جزئیات کشف جسد بی‌جان کودک ۲ ساله جهرمی در یک باغ

غرق شدن در استخر

روابط عمومی اورژانس جهرم گفت: یک کودک دوساله در حوض باغی در شهرستان جهرم غرق شد.

به گزارش اول فارس  ، محمد رحمانیان با اعلام این خبر افزود: در ساعت ۱۷:۴۶ امروز در پی تماس با سامانه ۱۱۵، مبنی بر غرق‌شدگی کودک دو ساله داخل حوض باغ در در روستای گلدامچه، عوامل اورژانس پس از حضور در محل با جسد بی‌جان این کودک مواجه شدند.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود به هیچ وجه کودکان خردسال خود را کنار تشت های آب، وان حمام، لگن ها و یا حوضچه‌های و جوی‌های کوچک آب، حتی اگر عمقی کمتر از قد آن‌ها داشته باشند، بدون توجه تنها نگذارید.

وی بیان کرد: شهرستان جهرم دارای باغ های زیادی است که اکثرا دارای استخر و کانال های خروجی آب هستند. کودکان به دلیل علاقه به آب بازی به استخر ها و حوضچه ها نزدیک می‌شوند و به خاطر ناآگاهی اصلا احساس خطر نمی کنند. این وظیفه والدین است که کودکان خود را آگاه کرده و  پیشگیری‌های لازم را در نظر داشته باشند.

رحمانیان با بیان اینکه مالکان باغ ها می‌بایست حتماً برای پیشگیری از این حوادث ناگوار دور و اطراف استخر و حوضچه های آب را حصار کشی کنند،  ابراز کرد: از همشهریان خواهش می‌کنیم، برای جلوگیری از بروز هر حادثه‌ای بیشتر مواظب کودکان خردسال باشند.

وی با تأکید بر اینکه از همشهریان درخواست می‌شود از شنا در استخرهای باغی خودداری کنند، تصریح کرد: کمتر از پنج روز پیش نیز مردی ۳۷ساله در استخر یکی از باغ‌های اطراف گردن میل در محور جهرم-قیر غرق شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید پنجشنبه , ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

یعنی اینقدر سخته و هزینه بره که نمیتونن حتی یه طناب تو این حوضچه ها نصب کنن؟ حالا این بنده خدا دو ساله بوده و نباید ازش غافل میشدن ، ولی خیلی از حوض و استخر های کشاورزی هم عامل مرگ عزیزان هستن ، و عمدتا هم به خاطر سر بودن پلاستیک مورد استفاده در اونا ، حتی اگه شناگر ماهری باشی بازم بدون کمک از بیرون استخر ، نمیتونی ازش خارج بشی ، حداقل یه طناب ببندن و بندازن داخل این جور جا ها که حداقل یه امیدی باشه ، حالا فنس هم خو نمیکشن ، تابلو هم خو نمیزنن ، طناب که دیگه گرون نیست?

آخرین اخبار