چاپ کد خبر: 54973
4 خرداد 1400

جزئیات کشف ۳ دستگاه خودرو سرقتی در استان فارس+تصاویر

به گزارش اول فارس،  فارس طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ دستگاه خودروی پراید در سطح ۳ شهرستان استان فارس کشف و جهت طی مراحل قانونی توقیف گردید.

کشف خودرو سرقتی در “خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” از کشف یک خودرو پراید مسروقه و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ “زمان اله کریمی در باره این خبر  اظهار داشت: ماموران انتظامی خرامه هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که حرکات مشکوکی داشت مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

5 1

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به دستگیری سارق و معرفی وی به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با تلاش مضاعف با مجرمان و سارقان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

سرقت در خرامه و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” گفت: روز گذشته عوامل گشت انتظامی پاسگاه “پل آبگینه” موفق شدند یک سواری پراید سرقتی را کشف کنند.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”  بیان داشت: عوامل گشت انتظامی پاسگاه “پل آبگینه” کازرون حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک شده بود مشکوک شدند.

3

وی ادامه داد: عوامل گشت انتظامی در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مطلع شدند که خودرو سابقه سرقت از شهرستان خرامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد، از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

کشف خودرو سرقتی در”اقلید”

فرمانده انتظامی “اقلید” از کشف یک خودرو سرقتی در این شهرستان خبرداد.

بر اساس این گزارش، سرهنگ “مراد صارمی”  اظهار داشت: عوامل گشت انتظامی کلانتری مرکز این فرماندهی هنگام گشت زنی هدفمند، به یک خودرو سمند که در یکی از محلات این شهرستان در کنار خیابان به صورت بلاصاحب پارک بود مشکوک شدند.

1 1

وی بیان داشت: با استعلام به عمل آمده توسط عوامل گشت مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان آباده را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه خودرو به پارکینگ دلالت و تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار