چاپ کد خبر: 100896
10 دی 1401

جزئیات کشف ۵ دستگاه خودرو سرقتی در استان فارس+عکس

سارقین چند دستگاه خودرو در “شیراز” ، لارستان ، فیروز آباد  و داراب دستگیر شدند

به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارقان خودرو و کشف ۲ دستگاه پژو پارس و سمند مسروقه در شهر “صدرا” خبر داد.

صدرا

سرهنگ “فرج شجاعی”  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهر صدرا، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری “۲۹صدرا” قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در یکی از محله‌های شهر صدرا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه به ۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، افزود: در این راستا ۲ دستگاه سواری پژو پارس و سمند کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه سارقین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست: به توصیه‌های پلیس برای حفظ خودرو در پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


سرقت در گراش و کشف در لارستان

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف یک سواری پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

خودرو سرقتی لارستان

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” بیان کرد:  ماموران پلیس آگاهی لارستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو  پراید که پلاک آن مخدوش و به صورت بلاصاحب اطراف جاده پارک بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مطلع شدند که خودرو پراید مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان گراش دارد.

 


سرقت در شیراز و کشف در فیروزآباد

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” از کشف یک خودرو پراید دارای سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد.

فیروزآبادخودرو سرقتی

سرهنگ “مهدی جوکار”  اظهار داشت: ماموران انتظامی فیروزآباد هنگام گشت زنی، به یک خودرو پراید که در یکی از خیابان‌های این شهرستان در حال عبور بود مشکوک که طی استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو سرقتی می‌باشد که ماموران با سرعت وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرکننده خودرو را توقیف و سارق نیز دستگیر و روانه دادسرا کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه در بررسی‌های لازم مشخص شد که این خودرو از شهرستان شیراز سرقت و در سامانه پلیس آگاهی تحت تعقیب می‌باشد، به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد حتما از وسایل بازدارنده و تجهیزات تاخیری برای خودروهای خود استفاده کرده و پلیس را در کاهش جرایم یاری کنند.


کشف خوردرو سرقتی در “داراب “

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف خوردروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

داراب

سرهنگ “علیرضا نوشاد”  بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی دولت آباد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو وانت نیسان که پلاک‌های آن مخدوش و بصورت بلاصاحب در حاشیه جاده پارک بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مطلع شدند که خودرو مذکور مسروقه و سابقه سرقت از “رامجرد” شهرستان مرودشت دارد.

رایج‌ترین دلایل کمردرد و راه‌های درمان

در کانال اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار