چاپ کد خبر: 48166
28 اسفند 1399

جزئیات کلاهبرداری ۵۰ میلیارد تومانی کارمند سابق در گراش

دستگیری 10

به گزارش اول فارس، یکی از کارکنان سابق بیمارستان گراش که با وعده‌های دروغین اقدام به جذب سرمایه‌های شخصی نزدیک به ۲۵۰ نفر کرده بود، در آخرین روز‌های سال ۱۳۹۹ بازداشت شد.
سعید کشاورز دادستان عمومی و انقلاب گراش در مورد شیوه کار این فرد گفت: این فرد کارمند سابق و غیر بومی دانشکده علوم پزشکی گراش است که با جلب اعتماد همکاران خود در بیمارستان سرمایه آن‌ها را با وعده سود‌های بالا به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس جذب می‌کرد.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ میلیارد تومان در این پرونده چرخش مالی وجود داشته است افزود: این فرد از سوی دادستانی به اخلال در نظام اقتصادی متهم شده است و پرونده به جز شکایت تعداد زیادی شاکیان خصوصی، از نظر عمومی نیز در درست بررسی است.
کشاورز در مورد تعداد شاکیان این پرونده گفت: در حال حاضر ۲۸ نفر اقدام به شکایت کرده‌اند. اما با توجه به اعترافات اولیه متهم و اسناد به دست آمده احتمالا تعداد شاکیان که از اقشار مختلف به ویژه پزشکان و کادر درمان هستند، به حدود ۲۵۰ نفر خواهد رسید.
دادستان گراش ضمن هشدار به شهروندان در مورد سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی گفت: افرادی دیگری که سرمایه‌های خود را به این فرد سپرده‌اند نیز می‌توانند برای طرح شکایت به دادگستری گراش مراجعه کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

گراشی پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

ایشون کارمند فعلی بیمارستان گراش هستن، نه سابق همه مسوولای…..از کارای این آغا خبردار بودن و خودشونم بعش پول دادن سعی نکنید بی کفایتی …. بپوشونید

آخرین اخبار