چاپ کد خبر: 9302
4 تیر 1398
روزی مرگبار در جاده های شمال فارس

جزییات حادثه مرگبار گردنه «کولی کش» با سه کشته و ۱۸ مجروح/ مرگ یک پدر و پسر در دو راهی “نقش رستم”

به گزارش اول فارس سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در محور خرم بید – آباده و در کیلومتر ۱۸ گردنه کولی کش شهرستان خرم بید، مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار داشت: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند ۲ دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کرده و منجر به آتش گرفتن این ۲ وسیله نقلیه شده و در حین بررسی این سانحه از سوی مأموران نیز یک دستگاه تریلر اف اچ به علت نقص فنی در ترمز با خودرو گشت پلیس برخورد کرده بود.

دهقانی، با اشاره به اینکه به دلیل کوهستانی بودن منطقه، میدان دید رانندگان کم است، گفت: در این حادثه سه دستگاه سواری با ۱۰ سرنشین با تریلر یاد شده که سیستم ترمز آن دارای نقص فنی بود، برخورد کردند.او بیان کرد: در این تصادف مرگبار، سرباز پلیس راه، یکی از امدادگران هلال احمر و یکی از سرنشینان خودروها در دم جان سپردند و ۱۳ نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.رئیس پلیس راه شمال استان فارس ادامه داد: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است و نیاز به کارشناسی بیشتر دارد.

انحراف به چپ راننده منجر به مرگ خود و فرزندش شد

IMAGE11561462345033

به گزارش اول فارس در تصادف دیگری انحراف به چپ راننده منجر به مرگ خود و فرزندش شد رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر برخورد سواری پیکان با یک کامیون در دو راهی “نقش رستم” شهرستان مرودشت، ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی”  بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در دو راهی “نقش رستم” شهرستان مرودشت، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: مأموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند، یک سواری پیکان با ۳ سرنشین که اعضای یک خانواده بودند به شدت با یک کامیون برخورد که در نتیجه راننده به همراه فرزند ۵ ماهه خویش در دم فوت و دیگر سرنشین مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ “دهقانی” با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را انحراف به چپ از سوی راننده پیکان اعلام کرده اند، تصریح کرد: به رانندگان عزیز توصیه می شود از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در فاصله ۱۸۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار