چاپ کد خبر: 49686
14 فروردین 1400

جست و خیزهای عجیب و غریب محمدرضا گلزار+عکس و فیلم

برترین‌ها: محمدرضا گلزار هم یکی از آن پدیده‌های عجیب تمام این سال‌های افت و نزول فرهنگ و هنر در این مملکت است، او روزهای زیادی به واسطه چهره‌ی زیبا در صدر سینماها بود و همین حالا هم اگر کرونا اجازه بدهد و سینماها برقرار باشد، بفروش است.

2576772 402

خب زیبایی و فروش قاعده‌ی همه‌جایی است و ایرادی هم ندارد اما از جایی به بعد، از دست انداختنش به اجرا در برنده باش و تلاش مضحک برای خوانندگی و البته فعالیت‌های مجازی عجیب، مثل آن لایو نامتعادل که تقاضای «ذکر» داشت، درصد ابتذال آقای سوپراستار از حد مجاز بالا زد و حالا از او جز یک «اسم» چیزی نمانده، همین با «کارلوس» گشتن هم کمی خودنما و اگزجره به نظر می‌آید، این رفتارها اگر موردی بود، شاید میشد گذاشت به حساب اتفاق و زیست عادی، اما او در چند سال گذشته به همین شکل ادامه حیات می‌دهد! شکلی عجیب از تلاش برای در صدر ماندن، این مطلب نگاهی به برخی از رفتارهای این مدلی جناب گلزار دارد.

2576771 863

دیدار با سام اصغری در لس آنجلس

تفریح لاکچری‌ با رامین رضاییان 

2576617 157

2576618 928

 پیست اسکی 

حرف‌هایش درباره تاثیر ذکر گفتن

شریفی یزدی مشاور و روانشناس اجتماعی درباره نحوه مقابله با چنین افرادی گفت: چنین افرادی یقیقا نیازمند مداخله روانشناسی هستند و همچنین افرادی که حس خود کم بینی دارند و یا از اعتماد به نفس و عزت نفس کمی برخوردارند نیز گرایش بیشتری به فعالیت در این فضا برای کسب شهرت از طرق نامتعارف دارد چراکه فضای مجازی امکان جذب بالای فالوور و یا طرفدار را به راحتی فراهم کرده است. از سوی دیگر برخی از این طرفداران و فالوورها نیز از خشم رسوب کرده مزمنی رنج می‌برند که آن‌ها را به این سو کشیده است و یا از سر کنجکاوی و همزاد پنداری، فرد مشهور مجازی را دنبال می‌کنند.

واتساپ جدید

نظر شما در رابطه با این مطلب چیست؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار