چاپ کد خبر: 19111
6 دی 1398

جمعه و تصادفات مرگبار در شیراز

بر اثر تصادف در شیراز سه نفر جان باختند.سخنگوی اورژانس استان فارس گفت: وقوع سه سانحه رانندگی در جاده‌های استان فارس سه نفر را به کام مرگ کشاند و ۱۵ تن را مجروح کرد.

به گزارش اول فارس، حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس  اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد واژگونی پژو پارس در شیراز بلوار خلیج فارس از سمت گل سرخ به سمت پل فسا, ۳ نفر در دم جان باختند و یک مصدوم نیز پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان انتقال یافت.

او افزود: همچنین در حادثه دیگری در کمربندی لاین مخالف پزشکی قانونی شیراز، تصادف واژگونی دو پراید به سامانه ۱۱۵ اورژانس فارس اعلام شد که ۶ نفر در این حادثه زخمی و همگی به مرکز درمانی اعزام شدند.

همتی ادامه داد: در سومین حادثه که در محور فیروزآباد-میمند (دوراهی امیر سالار) رخ داد بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید ۸ تن مجروح شدند که ۷ مصدوم به درمانگاه میمند انتقال داده شد و یک زخمی نیز در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفت.

سخنگوی اورژانس استان فارس گفت: برای امدادرسانی به زخمی‌های این حادثه تعداد ۷ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.همتی توصیه کرد: اجرای اصول راهنمایی و رانندگی و از جمله رعایت فاصله ایمنی با اتومبیل جلویی از مهم‌ترین نکات برای جلوگیری از وقوع حوادث است.علت این سوانح رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار