چاپ کد خبر: 12371
9 شهریور 1398

جمعه خونین فارس | ۸۰ مجروح و ۶ کشته در محور‌های استان فارس

یک مصدوم یک کشته در تصادف میمند

وقوع ۱۱ سانحه رانندگی در ۲۴ ساعته گذشته در محور‌های استان فارس ۸۰ مصدوم و ۶ کشته برجای گذاشت.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس ، در تشریح این حوادث اظهار کرد: بر اثر واژگونی پراید در جاده کهمره سرخی ۸ تن مصدوم شدند که مجروحان پس ار اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های رجایی و نمازی انتقال یافتند.

به گزارش اول فارس ، مدیر روابط عمومی اورژانس فارس افزود: همجنین به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۶ در جاده سپیدان-شول ۱۱ تن زخمی شدند که یک نفر از مجروحان تو سط تکنسین‌های اورژانس به صورت سرپایی در محل درمان و ۲ مجروح به بیمارستان شهید رجایی و ۸ مصدوم دیگر به بیمارستان نماز شیراز اعزام شدند.

همتی ادامه داد: در سانحه رانندگی در جاده اقلید که به دلیل تصادف پراید و پژو ۲۰۶ اتفاق افتاد ۷ نفر زخمی شدند که تمامی مصدومان به بیمارستان ولیعصر اقلید منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: همچنین واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان در محور فیروزاباد-میمند ۵ تن را راهی درمانگاه امام رضا میمند کرد.

او با اشاره به تصادف پراید-پژو پارس-وانت پیکان-ویتارا در جاده شیراز-کوهمره، تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدوم شدن ۱۳ تن شد.

همتی ادامه داد: ۱۲ مصدوم این سانحه رانندگی به بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز منتقل و یک نفر بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

سخنگوی اورژانس استان فارس گفت: تصادف سه دستگاه خودرو سواری سمند، پژو ۲۰۶ و وانت نیسان در جاده شیراز-کوهمره سرخی (قبل از پل قره قاج) ۱۰ مجروح و یک کشته به همراه داشت.

او بیان کرد: ۹ مجروح این حادثه به بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز منتقل و یک مصدوم بس از دریافت خدمات پزشکی اولیه بصورت سرپایی در محل درمان شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس اعلام کرد که در محور شیراز تصادف دو دستگاه خودرو سواری وانت نیسان و وانت مزدا ۷ مجروح به دنبال داشت.

همتی با اشاره به درمان یکی از مجروحان بصورت سرپایی، گفت: ۶ مصدوم این سانحه رانندگی به مراکز درمانی بیضا، نمازی و شهید رجایی شیراز انتقال یافتند.

او اظهار کرد: در محور قدیم داراب-شیراز بر اثر واژگونی پژو ۸ تن مصدوم و همگی راهی بیمارستان امام حسن داراب شدند.

همتی از تصادف خودروی ۲۰۶ و پراید و زخمی شدن ۵ تن خبر داد و افزود: این حادثه رانندگی در دوکوهک-روبروی زیتون ۳ رخ داد و تمامی مجروحان به بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: در حادثه دیگری در جاده کازرون، دشت برم به شیراز (سه راه کلانی) بر اثر تصادف تصادف تریلی و ۲۰۶، ۴ تن جان باختند و ۵ نفر مصدوم شدند.

تصادف یک دستگاه ایسوزو با پژو پارس در میمند ۱ مصدوم و ۱ کشته برجای گذاشت.

به گزارش اول فارس همچنین ، عصر جمعه دیروز  تصادف یک دستگاه ایسوزو با پژو پارس در جاده جنوب میمند  ۱ مصدوم و ۱ کشته برجای گذاشت.بر اثر این حادثه سرنشین پژو پارس فوت کرد و راننده ایسوزو مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شد.همتی یادآور شد: برای امدادرسانی به مصدمان این حوادث رانندگی ۳۱ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

علت این سوانح رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار