چاپ کد خبر: 63350
16 مرداد 1400

جنجال امیرتتلو در کلاب هاوس با وساطت حسن آقامیری+فیلم

تتلو با صحبت کردن با حسن آقامیری و احمد خمینی جنجال دیگری در کلاب هاوس به پا می کند.

امیر تتلو 4

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است. تتلو خواننده ترانه سرای ایرانی است که در سبک رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو یکی از خواننده های زیر زمینی ایرانی بود که از ایران مهاجرت کرد. تتلو هر کاری که توانسته برای جلب توجه کرده و جوانان بسیاری طرفدار او هستند. فعالیت های تتلو در کلاب هاوس در فضای مجازی جنجال‌آفرین شد.

امیر تتلو چندی پیش در یکی از گروهای کلاب هاوس در حضور احمد خمینی، حسن آقامیری و ریحانه پارسا صحبت کرد. در ابتدای ورود امیر تتلو به او اجازه صحبت کردن نمی دهند و پس از آن که جمع اعتراض می کنند، به تتلو اجازه صحبت کردن می دهند. در این گفت‌وگو حسن آقامیری نوبت صحبت خود را به امیر تتلو می دهد تا او به پرسش بزرگان جمع پاسخ دهد.

محتوای گفت و گوی کلاب هاوسی آن ها، رفتارها و حواشی اخیر درباره ریحانه پارسا بود که امیرتتلو به طرفداری از ریحانه پارسا پرداخت و سعی کرد بر رفتارهای ریحانه پارسا سرپوش بگذارد.

تتلو 1 2

علت جنجال های تتلو چیست؟

تتلو در این چند سال اخیر بعد از مهاجرتش روش های زیادی را برای جذب مخاطب و سمی کردن ذهن و راه جوانان و نوجوانان امتحان کرد و البته موفق هم بود، تتلو آنقدر این راه را ادامه داد تا اینکه در پیج اینستاگرامش اعلام کرد دختران ۱۵ تا ۲۰ سال و به قول خودش نیوفیس برای برقراری رابطه جنسی با تتلو اعلام حضور کنند اما به گفته کاربران، آزاده همسر هیچکس استوری های تتلو را به اینستاگرام گزارش داد و خواستار بستن پیج تتلو شد، شرکت اینستاگرام هم پیج تتلو را به دلیل زیر پا گزاشتن قوانین اینستاگرام با بیش از ۴ میلیون فالوور برای همیشه بست.

تتلو 9

تتلو دارای دو شخصیت است یک شخصیت خودش و دوم شخصیتی که مردم از او ساخته اند و تتلو دیگر سوار بر موج خواسته مردم است. وی وقتی دید در شعر هایش فحش می دهد مورد استقبال قرار می گیرد بنابراین این کار را ادامه داد و حتی خیلی بیشترش هم کرد و دیگر بدون پرده همه چیز را در شعرهایش می گوید.“رکنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار