چاپ کد خبر: 65249
2 شهریور 1400

جهانبخش بهزادی مصدوم حادثه آتش‌سوزی هایقر فیروزآباد درگذشت

جان باختگان هایقر 1

به گزارش اول فارس، یک مصدوم دیگر حادثه آتش سوزی مردادماه منابع طبیعی هایقر فیروزآباد در استان فارس با ۶۴ درصد سوختگی امروز سه شنبه در بیمارستان سوختگی امیرالمومنین (ع) صدرای شیراز جان باخت.

بر اساس این گزارش ،سجاد فرزند جهانبخش بهزادی با تایید خبر درگذشت پدرش گفت:حوالی سحرگاه سه شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۰ پدرم بعد از تحمل حدود ۲۰ روز بستری در بیمارستان امیرالمومنین شهر جدید صدرا براثر شدت سوختگی در حادثه آتش سوزی تنگه هایقر فیروزآباد درگذشت.
وی ادامه داد: پدرم در این حادثه دچار ۶۴ درصد سوختگی شد و از روز اول پزشکان اعلام کرده بودند که امید چندانی به مداوای او نیست و به دلیل مقاومت بدنی بالا حدود ۲۰ روز در بیمارستان دوام آورد اما متاسفانه امروز جان باخت.
سجاد بهزادی اظهار داشت: پدرم ۶۶ سال سن داشت و پیکر وی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی در شهر جدید صدرا است و فردا چهارشنبه به فیروزآباد منتقل می شود.
فرزند شادروان جهانبخش بهزادی افزودی: مراسم تشییع و تدفین پدرم چهارشنبه سوم شهریور راس ساعت ۱۸ در قطعه شهداء بهشت زهرا  شهر فیروزآباد برگزار می شود.
آتش ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ به جان طبیعت زیبای تنگه هایقر فیروزآباد افتاد و بعد از تلاش حدود ۴۸ ساعته ۱۳ مردادماه مهار شد اما در این حادثه سه نفر از مدافعان طبیعت از طایفه بهزادی به شهادت رسیدند.

 جان باختگان هایقر 2

در این حادثه تلخ حامد، ناصر و رضا بهزادی برای دفاع از محیط زیست منطقه آسمانی شدند و چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۰، مصدوم این رخداد جهانبخش بهزادی نیز بعد از تحمل ۲۰ روز مصدومیت و سوختگی به این مدافعان طبیعت پیوست.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی سه شنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

خدا رحمتشون کنه
مدافعان واقعی محیط زیست و طبیعت ایران رو

آخرین اخبار