چاپ کد خبر: 57300
25 خرداد 1400

جهرم در استان فارس در آستانه قرمز شدن دوباره با کرونا

کرونا 18

به گزارش اول فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بستری شدن ۲۳ بیمار مبتلا به کویید ۱۹ ظرف یک روز در بیمارستان پیمانیه این شهر گفت: بستری شدن این تعداد از بیمار در یک روز هشداری جدی است که جهرم به سمت وضعیت قرمز و شیوع گسترده این بیماری می‌رود.

محمد رحمانیان سه‌شنبه در ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا افزود: عصر دیروز ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه بستری شدند و بیماران بستری شده امروز نیز با علائم شدید درگیری ریوی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

وی ابراز کرد: عادی شدن اوضاع، برگزاری مراسم و دورهمی، تجمع در مکان های عمومی بدون توجه به لزوم  استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی علت اصلی بالا رفتن آمار مبتلایان است.

رحمانیان اظهار کرد: اگر همین روال ادامه پیدا کند بی‌شک شاهد اشغال بالای تخت‌های بستری بیمارستان و انجام دوباره محدودیت‌ها خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت:‌تا زمانی که واکسیناسیون به صورت جمعی انجام نشده است می‌بایست پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی بیان کرد: سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای از گروه‌های آسیب‌پذیر و در معرض شدید بیماری هستند که باید مراقب آن‌ها باشیم و از سفر به مراکز استان‌هایی که وضعیت شیوع بیماری در آنجا بالاست مانند استان هرمزگان به جد پرهیز شود.

وات 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار