چاپ کد خبر: 72353
30 دی 1400

جوگیری اساسی و متفاوت همسر شاهرخ استخری+ عکس

شاهرخ استخری و همسرش

همسر شاهرخ استخری دوباره با یک استایل نه چندان زیبا حس مدل بودن را به خود گرفت.

 سپیده بزمی پور هر روز عکس هایی را از خود با استایل های مختلف منتشر می کند که نشان می دهد حسابی جو مدل بودن او را گرفته است.

سپیده بزمی پور 1

پدر شاهرخ استخری اهل کجاست؟

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.

این رفاقت میان شاهرخ استخری و پندار اکبری به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.”وقت صبح،”

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار