چاپ کد خبر: 48197
28 اسفند 1399

بازگشت جویندگان گنج از کوههای ارسنجان با دستهای بسته

جویندگان گنج

فرمانده انتظامی “ارسنجان” از دستگیری ۴ نفر از عاملان حفاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “محمدعلی فرهادی”  با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حفاری غیر مجاز در کوه‌های اطراف ارسنجان به قصد کشف اموال تاریخی و عتیقه جات، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۴ نفر که در حال حفاری غیر مجاز بودند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “ارسنجان” با اشاره به کشف ۹ کیلو باروت، یک دستگاه موتور برق و تعدادی وسایل حفاری کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

بر اساس همین گزارش ، فرمانده انتظامی “ارسنجان” از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” فرهادی”با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ارسنجان، ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند یک سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “ارسنجان” با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۱۰ فقره سرقت از باغات و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ “فرهادی” ضمن هشدار به شهروندان، گفت: به جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس یا ت مشاهده هرگونه حفاری غیر مجاز از سوی افراد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار