چاپ کد خبر: 56303
16 خرداد 1400

روز خونین در جاده های فارس با ۱۸ کشته ومجروح

قتل 9

به گزارش اول فارس،محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در حادثه نخست تصادف ۳ دستگاه خودرو (ساینا-پرایدبار-پیکان بار) در محور قیر-امام شهر (دوراهی سرچشمه) حد فاصل کارزین به امام شهر ۶ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: مصدومان این حادثه رانندگی پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام محمد باقر (ع)قیر انتقال داده شدند.

مرادیان با بیان اینکه در محور مرودشت-اتوبان سرپیچ هشتیجان تصادف ۴ دستگاه خودروسواری (پراید-پژو، پژو-پراید) ۲ تن در دم جان‌باختند و ۷ نفر زخمی شدند، ادامه داد: ۳ تن از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان و ۴ تن از مجروحان این سانحه با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: همچنین در شیراز (بلوار طلاییه-ابتدای شهرک سبحان) بر اثر تصادف شدید پژو پارس با تیر چراغ برق قبل از رسیدن نیرو‌های اندادی اورژانس ۳ جوان به کام کشیده شدند.

مرادیان در ادامه گفت: بالگرد‌های اورژانس ۱۱۵ در اجرای ماموریت‌های خود، دو بیمار که نیاز فوری به ارائه خدمات درمانی داشتند را به مراکز درمانی شیراز منتقل کردند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار