چاپ کد خبر: 97275
14 آبان 1401

حادثه مرگبار برای سرنشینان خودروی پژو پارس در جاده شیراز کازرون

سقوط خودروی پژو پارس از روی پل در جاده شیراز کازرون فوت ۲ سرنشین را به دنبال داشت.

به گزارش اول فارس از شیراز، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات تصادفات را ساعت ۱۱:۲۳ دقیقه صبح روز ۱۳ آبان ماه به جاده شیراز کازرون رهسپار کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حین حرکت در بزرگراه ناگهان از مسیر خارج و پس از سقوط کاملا واژگون شده بود که بر اثر این حادثه بدنه خودرو سواری کاملا متلاشی شده و دو سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بودند.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به راننده و سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.

آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس راننده مرد و سرنشین زن جوان را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پژو خارج کرده و آنها را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد هر ۲ سرنشین این وسیله نقلیه بر اثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته اند.

نیروهای آتش نشانی پس از ایمنی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان یافت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار