چاپ کد خبر: 81842
4 اردیبهشت 1401

جزئیات حادثه مرگبار شبانه برای پژو ۴۰۵ در کمربندی شیراز

حادثه کمربندی

 برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با تیر برق، در کمربندی شیراز در شهرک گلها منجر به مرگ دو جوان و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش اول فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه به آتش نشانی شیراز، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ و گروه امداد و نجات جاده ای را به کمربندی شهرک گلها اعزام کرد.

براساس گزارش این حادثه، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سه سرنشین مرد به علت نامعلومی در حین حرکت از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد شدید با ستون برق واژگون شد.

به گفته شاهدان حاضر در صحنه، خودرو پژو ۴۰۵ پس از چندین بار غلت زدن در جاده در نهایت کاملاً متلاشی شده و از حرکت بازایستاد.

بر اثر این حادثه یک سرنشین از خودرو به بیرون پرتاپ و دو سرنشین دیگر در وضعیت وخیمی در خودروی متلاشی شده گرفتار بودند.

آتش نشانان با رسیدن به محل با توجه به وخامت حال مصدومین به سرعت مشغول عملیات شدند.

نیروهای آتش نشانی ضمن امداد رسانی به مصدومین، برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام به چیدمان علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر کردند.

نیروهای آتش نشان ضمن ایمن سازی محل حادثه و همچنین خودروی تصادفی، در عملیاتی حساس با استفاده از ابزار تخصصی نجات، سرنشینان محبوس شده را از داخل اتاقک خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

متاسفانه پس از معاینات انجام شده و به تائید عوامل اورژانس مشخص شد دو فرد گرفتار در خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

درجریان این حادثه یک نفر از سرنشینان از خودرو به بیرون پرتاپ شده بود که به دلیل شدت آسیب دیدگی در همان لحظات اولیه بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار