چاپ کد خبر: 70453
15 دی 1400

حادثه هولناک برای پرواز کاسپین پرواز مشهد به اصفهان+ویدئو

 جزئیات جدیدی از حادثه هولناک که برای پرواز مشهد به اصفهان بویینگ ۷۳۷ رخ داد.

به گزارش اول فارس، بویینگ ۷۳۷ کاسپین هنگام نشستن در فرودگاه اصفهان دچار شکستگی ارابه شد و به همین دلیل خلبان هواپیما را فرود آورد.

لینک کمکی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: پرواز مشهد به اصفهان با ۱۱۰ مسافر در حال نشستن در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بود که به علت نقص در چرخ، هواپیما از باند خارج شد.

وی افزود: مسافران سالم هستند، و به تعدادی به علت اضطراب و استرس خدمات امدادی ارائه شد و مسافران به ترمینال منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از نقص فنی در پرواز ۷۳۷ هواپیمایی کاسپین هنگام فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خبر داد و گفت: گزارش اولیه حاکی از این است که به جز یک مسافر، حال باقی مسافران خوب است.

«رضا جعفرزاده» چهارشنبه شب درباره جزییات مربوط به سانحه پرواز هواپیمای کاسپین در فرودگاه اصفهان افزود: هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین در ساعت ۱۷:۷ دقیقه امروز هنگام لندینگ در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دچار نفص فنی در قسمت ارابه فرود شد و نتوانست در باند فرودگاه فرود آید.

وی با بیان اینکه ۱۱۹ سرنشین این پرواز در حال حاضر در سلامت کامل هستند، گفت: یکی از مسافران به هنگام خروج از هواپیما دچار آسیب شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: تیم بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری برای برررسی چگونگی بروز اشکال فنی در این هواپیما به فرودگاه اصفهان اعزام شده است.

به گفته جعفرزاده، مسیر پروازی بویینگ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین مشهد- اصفهان بود که به دلیل نقص فنی در ارابه فرود نتوانست فرود آرامی در فرودگاه اصفهان داشته باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ماهوش جمعه , ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

آیا این خلبان یک قهرمان بود که توانست هواپیمارا روی یک چرخ ابتدا به سطح زمین برساند و بعد نشست طرف ناسالم هواپیما روی زمین با ترمز مناسب چرخ عقب سالم تعادل بین دو قسمت چپ و راست ایجاد کرد که هواپیما نپیچد و معلق بزند وانقدر در ابتدا روی یک چرخ حرکت کند که سرعت کم شده و جلو هواپیما که با ضربه به زمین برخورد میکند سالم باشد

آخرین اخبار