چاپ کد خبر: 95418
3 مهر 1401

خطر حذف دائمی حساب ایرانی ها به خاطر استفاده از فیلترشکن برای ورود به اینستاگرام

در پی فیلتر اینستاگرام، کاربران ایرانی مجبور به استفاده از نرم افزار های فیلترشکن برای اتصال به آن هستند که این موضوع حساب اینستاگرام آنها را در معرض خطر جدی حذف شدن قرار داده است.

فیلتر شکن+فیلترشکن اصلی+فیلترشکن رایگان+vpn

به گزارش اول فارس، در پی فیلتر اینستاگرام، کاربران ایرانی مجبور به استفاده از نرم افزار های فیلترشکن برای اتصال به آن هستند که این موضوع حساب اینستاگرام آنها را در معرض خطر جدی حذف شدن قرار داده است.

به دنبال برخی ناآرامی ها در کشور، شبکه اجتماعی اینستاگرام چند روزی است در ایران فیلتر شده و کاربران برای اتصال به این اپلیکیشن مجبور به استفاده از فیلترشکن ها شده اند، موضوعی که می تواند حساب کاربری آنها را در معرض حذف دائمی و یا محدودیت های شدید از سمت اینستاگرام قرار دهد.

چرا استفاده از فیلترشکن ممکن است به حذف صفحه اینستاگرام کاربران ختم شود؟

همانطور که میدانید، تمامی فیلتر شکن ها برای دور زدن فیلترینگ از سروری خارج از ایران و در کشور های مختلف استفاده می کنند. این موضوع باعث تغییر آی پی کاربران از ایران به کشور میزبان شده که می‌تواند برای استفاده از اینستاگرام بسیار خطرناک باشد.

اینستاگرام، به منظور حفظ امنیت کاربران خود، به تغییر آی پی کاربران بسیار حساس است. در واقع با این منطق که یک کاربر نمی تواند در لحظه از کشور یا منقطه خاصی به جایی دیگر نقل مکان کند، درصورتی که آی پی کاربران مدام در حال تغییر باشد، حساب مورد نظر را در معرض خطر تشخیص داده و اقدام به محدود سازی آن حساب خواهد کرد.

این محدودیت ها در ابتدا به صورت موقت بوده و به اشکال مختلف روی حساب کاربری اعمال می‌شوند اما نکته مخاطره آمیز برای حساب کاربران اینستاگرام این است که در صورت تدام این روند و استفاده مداوم از نرم افزار های تغییر آی پی، ممکن است اینستاگرام حساب کاربری شخص را به طور کامل از دسترس خارج کند.

لازم به ذکر است درصورتی که فیلترشکن شما داری آی پی ثابت باشد، مشکلی برای پیج اینستاگرام شما پیش نخواهد آمد، اما بخش بزرگی از فیلترشکن های موجود، دارای آپی متغیر بوده و حساب افراد را در معرض خطر قرار می‌دهند.


حذف اینستاگرام و واتس‌اپ از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اندرویدی ایران

پس از فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران، این دو پلتفرم از فروشگاه اندرویدی بازار و مایکت حذف شدند.

4736569

به گزارش اول فارس، زمانی که برای دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام و واتس‌اپ به کافه بازار می‌روید، نتیجه‌ یک پیغام است با این مضمون: «متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه‌ این اپلیکیشن را نداریم. از اینکه محدودیت‌های ما را درک می‌کنید ممنونیم.»

از سوی دیگر، مایکت نیز در صفحه دانلود این دو اپلیکیشن با حذف لینک دانلود به محدودیت‌های ایجاد شده، اشاره کرده و نوشته است: «متاسفانه این اپلیکیشن از حالت انتشار خارج شده است. از اینکه محدودیت‌های ما را درک می‌کنید، سپاس‌گزاریم.»


این مطلب را هم بخوانید:

فال حافظ امروز ۸ مهر با تفسیری زیبا و دقیق/بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی


نظرات خود را برای ما ارسال کنید

پاکزاد باتمانی پ دوشنبه , ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۳:۲۱

۹۱۸۴dcf255

ناشناس جمعه , ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

این تلگرام و اینستارو لطفا ببندید ک هم زنارو بی حجاب کرد چه خانوادهای ک با این اینستا داغون ک نشد اقا ببندید

ناشناس سه شنبه , ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۳

اون روز میرسه که همه رئیس‌جمهور رائ نمیدن قیافتون
دیدنیه
من اولین نفر هستم که به… رائ نمیدم.
حالا هر چقدر میتونی.. بدید

سحر دوشنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

چه بهتر که اینستا رو قطع کردن خیلی هم خوب.چون باعث دعواهای زناشویی هم بود.و خیلی مضرات دیگه.عالی شد قطعش کردن.

آمنه شنبه , ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

این فیلتر کردن نشون دهنده ضعف دولته که به اجبار و تنبیه متوسل میشه و کسانی هم که میگن کار خوبی کردن فیلتر کردن کسانی هستند که یه عمر زور بالایرسون بوده تا درست زندگی کنن و عادت دارن به این روش‌

بی نتی خیلی سخته سه شنبه , ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

عاقبت …. گویی تو خیابوناس دیگه شاخ میشن مردم از یمش فمنیست حمایت میکنن بعد ایران هم همین چرخشو می‌کنه .. اره یکم دیگه آشوب ب پا کنین تا بیان در خونمون گوشیمونم بگیرن??

ناشناس یکشنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

امیدوارم برا همیشه فیلتر بشه

علی یکشنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۴۲

روش حذف محدودیت ها در دسترس من هست یه فیلتر شکن دارم اصلن تو کشور کل فیلترشکن ها غیر فعاله من این فیلترشکن رو از خارج اوردم تو ایران همین الان راحت کل سایتها برنامه ها مثله اینستا واتساپ توییتر فیسببوک وو…..رو باز میکنم بدون مشکل پیام بدید ۰۹۲۱///۵۷۳۸

بی نام شنبه , ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

کسایی ک میگن اینستا و واتساپ حذف بشه بی بند و باری هستش آدم خودش باید درست باشه چه ربطی به فضای مجازی داره تو خودت و کنترل کن و صحیح استفاده کن دیگه چرا واتساپ و اینستا فیلتر بشه بعضیا نون شبشون به همین برنامه های مجازی هستش

علی جمعه , ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

اینستاگرام و واتس آپ برای همیشه فیلتر کنید لطفا

بی نام جمعه , ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

خیلی ممنون بابت فیلتر اینستاگرام. واقعا زندگی همرو بهم ریخته. یه عده بلاگر مفت خور عدای دو میلیونی میخورن و پز ماشین و پول میدن ماهی یه میلیارد دراند دارن بعد کی دیگه بره کارگری. به زودی همه مشاغل نابود میشه .و خانم ها هم به شدت رویایی و مر توقع میشن .همین باعث فساد میشه .طرف حای کار کردن میره سر راه شوهر مردم که پولدار بشه .لطفا به هیچ عنوان ابنستا رو باز نکنید .

ناشناس جمعه , ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

مادامی که حکومت روز به روز در حال محدودیت هر چه بیشتر مردم خود هست محبوبیت او کم خواهد شد و …در هر شهری مسجد هست میخانه هم هست هر جا دست رسی به قرآن هست به انجیل و تورات نیز هست….بعد اینهمه سال آیا به این نتیجه نرسیده آمد که تمامی مشکلات کشور از ی مسولین هست نه از ایناست و واتساب

علی جمعه , ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰

توروخدایکی بگه ساعت چنده الان؟؟؟

علی جمعه , ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰

توروخدایکی بگه ساعت چنده الان

دایی پنجشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

اینترنت باز کن

آخرین اخبار