چاپ کد خبر: 41404
6 دی 1399

حضور سرمربی پرسپولیس در منزل بهروز خورشیدیان ” هوادار فوت شده ” در یاسوج

1 2

صبح امروز یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در شهر یاسوج به منظور ابراز همدردی با خانواده مرحوم بهروزخورشیدیان  حاضر شد.

 به گزارش اول فارس ، سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان با تسیلت فوت این هوادار پرسپولیس گفت: درصدد بودیم با همه عوامل پرسپولیس در این مکان حضورپیدا کنیم اما محدودیت ها اجازه نداد.
یحیی گل محمدی با آروزی موفقیت برای سامی فرزند این هوادار تازه درگذشته گفت: عشق و علاقه بهروز سبب ایجاد و انگیزه برای همه ما است، ما قهرمان نشدیم و درد داشتیم  که با فوت بهروز این خبر دردناک تر از خبر قهرمان نشدن ما بود، امید داریم که بتوانیم جواب همه عشق و علاقه او را در زمین فوتبال پاسخ دهیم.
وی با بیان اینکه پیراهن امضاء شده و مدال نایب قهرمانی را به سامی فرزند مرحوم خورشیدیان اهدا می کینم، گفت: آروزی سلامتی و تندرستی برای سامی فرزند این مرحوم و همه خانواده دارم.

پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی به اتاق می رود تا شاید حالش بهتر شود اما دیگر بیدار نشد و فوت کرد.

به گزارش اول فارس ، “بهروز خورشیدیان یاسوج” ۳۳ ساله، اهل شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شب دیدار پرسپولیس ایران با اولسان کره جنوبی در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ و ناگوار بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

بر اساس این گزارش ،پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی به اتاق می رود تا شاید حالش بهتر شود اما دیگر بیدار نشد و فوت کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار