چاپ کد خبر: 79512
8 فروردین 1401

حمله سگ‌های ولگرد به گردشگر شیرازی در سواحل هندیجان

مسافران نوروزی در هندیجان از حمله و ایجاد ناامنی در این شهرستان توسط سگ‌های بلاصاحب خبر دادند.

ایلنا|خوزستان: ظهر امروز دوشنبه هشتم فروردین‌ماه تعدادی از سگ‌های بلاصاحب در منطقه مسکن مهر جنوبی در مسیر جاده اسکله صیادی بحرکان باعث ترس مسافران نوروزی شدند.احمد طاهری یکی از مسافران نوروزی در اینباره به ایلنا می‌گوید: با ورود به هندیجان و با اصرار خانواده برای تفریح به سواحل و اسکله بحرکان حرکت کردیم که متوجه حضور چند سگ و حمله آن‌ها شدیم.وی می‌افزاید: برای مراقبت از همسر و فرزندانم اقدام به دور کردن سگ‌ها کردم ولی ترس و دلهره حمله باعث آزار و اذیت خانواده‌ام و احساس ناامنی برای آن‌ها شد.

طاهری می‌گوید: چه کسی پاسخگوی این وضع است؟ اگر شب و در تاریکی به این سگ‌ها برمی‌خوردیم اتفاقات بدتری برای خانواده‌ام می‌افتاد.

حبیب‌الله امانی دیگر مسافر نوروزی که از اهالی شیراز است نیز می‌گوید: جای تأسف دارد که چگونه این حیوانات در شهر به‌صورت آزادانه رفت و آمد می‌کنند و اقدامی برای جمع‌آوری آن‌ها انجام نمی‌شود، باید حمله سگ‌های بلاصاحب باعث اتفاقات تلخی شود تا کاری صورت بگیرد؟

وی ادامه می‌دهد: از مدیران خواهان جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب برای جلوگیری از حوادث تلخ در آینده هستیم.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

چندسال قبل درهمین ناحیه چندتاازاشنایان موردحمله سه گرگ قرارگرفتن.وجودسگ یعنی فرارگرگ ها.این ازمزایای وجودسگ دراین ناحیه هست.فقط میتوان سگهای هاروحمله من روکشت.بقیه بیگناهن.باتشکر

آخرین اخبار