چاپ کد خبر: 69979
14 مهر 1400

حمله مهتاب کرامتی به دختران ایرانی درباره عمل زیبایی و آرایش سنگین

مهتاب کرامتی 4 1

صحبت های جنجالی مهتاب کرامتی بازیگر زن مشهور درباره عمل های زیبایی و آرایش های سنگینی که دختران ایرانی به کار می برند را در این ویدیو ببینید.

لینک کمکی

مهتاب کرامتی بازیگر زن مشهور و محبوب و زیبای ایرانی درباره دلایل زیبای خودش می گوید و اینکه از عملکرد دختران ایرانی که ظاهر و چهره خود را خیلی تغییر می دهند و غرق در آرایش می شوند انتقاد کرد.

مهتاب کرامتی می گوید که برای بازیگر شدن نیاز به آرایش کردن نیست ! البته برخی  هم می گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می کند وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند (این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و جذاب نبودن چهره دلیل اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است)

مهتاب کرامتی 3 1

زیبایی به سبک مهتاب کرامتی

بانو کرامتی یکی از زیباترین بازیگران زن در ایران است. این گفته را با جستجو در فیلم های قدیمی چندین سال پیش او می توانید اثبات کنید که زیبایی طبیعی و چشم نواز او در فیلم ها کاملا با سایر بازیگران متفاوت است. مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد من سال ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

مهتاب کرامتی 1 1

مهتاب کرامتی متولد ۲۵ مهر  ۱۳۴۹ در ملایر است و مهتاب کرامتی بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. مهتاب کرامتی فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد. مهتاب کرامتی که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تجربه تهیه کنندگی هم دارد . مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه و خواهر بزرگش داروساز است.

مهتاب کرامتی 2 1

مهتاب کرامتی 5

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

احمد چهارشنبه , ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱:۳۲

آن زمانی که ماکسی میان ن پس از زنده شدن در خانه را میزند و مهتاب می آید دم در خیلی زیبا است یا با ایشان سمت غار میرود می خواهد نقش هلن را بازی کند و حال بدهد به ماکسی میان خیلی عاشقانه است

مسعودی چهارشنبه , ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱:۳۲

عاشق مهتاب هستم

سما جمعه , ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۰۴

چقدر قشنگ صحبت می‌کنید مهتاب جان عاشق خودتون وبازیتونم

ناشناس پنجشنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

سلام بانوی زیبا و با مرام و هنرمند متأسفانه امروزه تمام خانمها یک جورایی شدن شکل همدیگه چون پروتز وشکل ارایی به یک سبک شده و مصنویی ای کاش بعضی از هنرمندان بجای این خرجهای موقتی که دوامی هم ندارد کمی از همین هزینه به همکاران هنرمندشان که دیگر نقشی به انها نمیدهند یا از هنر فاصله گرفتند بخاطر سنشان کمک میکردند چقدر زیبایی داشت وارامش. مانا باشید. زیبائی ونقش افرینی در وجود شماست. نازنین وفرشته گلها تویی…. ???❤️❤️❤️?????????

آخرین اخبار