چاپ کد خبر: 58305
2 تیر 1400

حوادث فارس|مرگ دختر جوان راننده پارس/ جان باختن دو جوان افغان/ دردسر بزرگ نوزاد عجول

مرگ دختر ۲۳ ساله در محور گراش-اوز بر اثر واژگونی خودرو

تصادف 4

براثر انحراف به چپ و واژگونی خودرو سواری پژو پارس منجر به مرگ دختر ۲۳ ساله در محور گراش-اوز شد.

به گزارش اول فارس؛ انحراف به چپ و واژگونی خودرو سواری پژو پارس ۴ حادثه دیده بر جای گذاشت که متاسفانه مادر و دو فرزند یک خانواده مصدوم و یکی از دختران این خانواده که راننده خودرو نیز بود و حدود ۲۳ سال سن داشت فوت شد.

با اعلام افراد عبوری از محل حادثه در محور گراش-اوز در مورخ یکم تیر ماه سال ۱۴۰۰ مبنی بر واژگونی  پژو پارس در کیلومتر ۱۴ سریعا تیم امداد و نجات پایگاه شهدای امدادگر با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که پس از ارزیابی صحنه، مصدومین این حادثه با آمبولانس  اورژانس و هلال احمر گراش به  بیمارستان امیدوار اوز انتقال داده شدند.

مرگ دو تبعه افغان در یک استخر آب کشاورزی

غرق شدن

به گزارش اول فارس، مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم از غرق شدن دو تبعه افغان در استخر آب کشاورزی در روستای کرفت آبسرد خفر شهرستان جهرم خبر داد.
 محمد رحمانیان با اعلام این مطلب گفت: شب گذشته گزارش غرق شدگی دو جوان تبعه افغان در استخر آب کشاورزی واقع در روستای کرفت آبسرد (خفر _جهرم) به مرکز ارتباط عملیات اورژانس ۱۱۵ جهرم گزارش شد.

او افزود: پس از گزارش این حادثه، به سرعت یک دستگاه آمبولانس به همراه امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

رحمانیان ادامه داد: با توجه به گذشت زمان طولانی از غرق شدن آن‌ها، تلاش و احیای قلبی ریوی عوامل امدادی اورژانس موثر نبود و متاسفانه هر دو آنها که دو جوان ۲۷ و ۳۲ ساله  بودند، جان خود را از دست دادند.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم تصریح کرد: متاسفانه سالانه شاهد اتفاقات مشابه هستیم که لزوم توجه به نکات ایمنی از قبیل فنس کشی، نصب تابلو‌های اخطاری و تیوب‌های نجات در این محل‌ها را توسط کشاورزان می‌طلبد.

او یادآور شد: غرق‌شدگی یکی از علل مرگ‌ومیر غیرعمدی است که به‌راحتی پیشگیری می‌شود؛ علی‌رغم هشدارهایی که در این زمینه داده می‌شود متأسفانه همشهریان به این موضوع بی‌تفاوت هستند.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

نجات مادر و نوزاد عجول از مرگ در لامرد+ عکس

نجاتمادرونوزادتوسطامدادرسانیهوایی

بالگرد اورژانس برای نجات مادر و نوزاد در استان فارس به پرواز در آمد.

به گزارش اول فارس ، سهراب عزیزی مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: مادر ۳۱ ساله گله داری به علت زایمان زودرس با بالگرد از طریق فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به شیراز اعزام شد.

انتقال مادر باردار به شیراز با بالگرد
عزیزی افزود: با تماس مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر اعزام فوری این مادر باردار که در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد تحت نظر پزشک اورژانس بود، یک فروند بالگرد امداد وی را برای درمان به بیمارستان حافظ شیراز منتقل کرد.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار