چاپ کد خبر: 81848
4 اردیبهشت 1401

از این گروه مردان فرار کنید

همه ما این نوع از مردان را می شناسیم و همه ما از آنها متنفریم، و همه ما می خواهیم راهی پیدا کنیم تا بتوانیم از آنها دور بمانیم. شاید هم آرزو می‌کنیم کاش وجود نداشتند. فقط حواستان باشد که در فضای مجازی با چه کسی صحبت می کنید، زیرا برای مردها بسیار آسان است که پشت یک مانیتور با شخصیت واقعیشان پنهان شوند.

مرد مناسب برای ازدواج

مرد با اعتماد به نفس

این مرد تمام زندگی خودش را برنامه ریزی کرده است. فکر میکند که همه چیز را تحت کنترل دارد و اجازه نمی‌دهد هیچ چیز یا هیچ کسی مانع رسیدن به اهدافش بشود، حتی رابطه اش با عشقش. معمولاً کارش را همیشه در اولویت قرار می دهد و تا زمانی که به اهدافش نرسد متوقف نمی شود، یک گردش ساده با این مرد همیشه باید برنامه ریزی شده باشد که بسیار آزاردهنده است. اگر نمی توانید با صحبت کردن و ابراز احساسات دل او را بدست بیاورید، بهتر است در وهله اول از این مرد معتاد به کار دوری کنید و کسی را پیدا کنید که واقعاً برای شما وقت بگذارد چون شما لیاقتش را دارید.

مرد اسرارآمیز

مردی که شخصیت پر رمز و رازی دارد و به آن افتخار می کند، این مرد همیشه سعی می کند همه چیز را در مورد خودش پنهان کند. برخورد با کسی که همیشه در تلاش است چیزی را ثابت کند و در عین حال بسیار مرموز است، می تواند خسته کننده باشد. برای شناسایی این نوع مرد ، وقتی به شما پیام می دهد توجه کنید. اگر مدام به شما پیام می‌دهد یا سعی می‌کند دیروقت فقط به این خاطر که حوصله‌اش سر رفته است، تماس بگیرد، خطرناک است. این نشان می‌دهد که او چیزی بیش از یک مکالمه می‌خواهد. برای جلوگیری از این اتفاق، مردی را پیدا کنید که برای احساسات و وقت شما ارزش قائل باشد. ارزش شما بیشتر از این است!

مرد معروف

مرد “مشهور” همیشه یک (نه )خودکار است! او همیشه به خودش فکر می‌کند و اگر شما با او وارد رابطه شدید، باید با استانداردهای او مطابقت داشته باشید و همانطور که او میخواهد رفتار کنید. او به شخصیت شما اهمیت نمی دهد، او به این اهمیت می دهد که مبادا رفتار شما باعث خجالت او شود. تنها چیزی که او به آن اهمیت می دهد این است که با سبک زندگی او مطابقت دارید یا خیر. او معمولاً به احساس شما و آنچه از یک رابطه می‌خواهید اهمیتی نمی‌دهد. سعی کنید کسی را پیدا کنید که واقعا متواضع باشد. کسی که تعادل را بیشتر دوست دارد تا کنترل کردن، این مرد ایده آل شما نیست، به خصوص اگر فردی هستید که در کانون توجه دیگران قرار دارید. درست است که این شخص پول و شهرت دارد اما این برای ایجاد یک رابطه عاشقانه کافی نیست.

فمینیست

این یکی از بدترین موارد در این فهرست است، پس خودتان را آماده کنید! این مرد از این برچسب مهم به عنوان راهی برای سوء استفاده از زنان استفاده می کند. فمینیست بودن به معنای حمایت از حقوق زنان و افرادی است که از امتیازات مردان برخوردار نیستند. اما او به محض ملاقات با شما از این برچسب برای سوء استفاده و جلب اعتماد شما استفاده می کند. این شخص کسی است که به احتمال زیاد به جای صحبت با شما در مورد مسائل واقعی، شما را با تعریف و هدایا خوشحال میکند و از این طریق از شما سوء استفاده می کند. این نوع افراد بدترین افراد هستند و نباید به آنها اجازه بدهید به شما نزدیک شوند.

دروغگو

همه ما با این نوع مرد آشنا شده ایم. او دوست دارد که فقط دروغ بگوید تا شما را خوشحال کند و از پیچیده شدن اوضاع جلوگیری کند. کسی که دروغ میگوید هرگز قابل اعتماد نیست . هرگز نباید وقتتان را با چنین مردی تلف کنید . او باید بداند که وقتی دروغ می گوید تا همه را راضی نگه دارد، یک محیط سمی ایجاد می کند که دیگر کسی به او اعتماد نمیکند. اگر با فردی در دوستان خود قرار می‌گذارید، حتماً از دوستان نزدیکش بپرسید که در مورد او چه نظری دارند، چون اگر او دروغگو باشد، به احتمال زیاد با دوستانش اختلافات زیادی دارد.

بی تعهد

پسر بی تعهد از آن دسته آدم هایی است که همیشه می خواهد هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد. اگر او بخواهد جمعه شب با دوستانش باشد ، این کار را انجام می دهد، حتی اگر روز تولد شما باشد. اگر با این مرد قرار می گذارید، پس بهتر است به رفتار اوعادت کنید! این طرز فکررا دارند که فکر می‌کنند جای زن در آشپزخانه است و زنان باید بدون توجه به هر اتفاقی خانواده را کنار هم نگه دارند.او هرکاری بخواهد بدون توجه به اینکه شما ناراحت میشوید انجام میدهد. این یک روش رقت انگیز برای زندگی است که منصفانه نیست. کسی را پیدا کنید که از کاری که انجام می دهید قدردانی کند و برای شما ارزش قائل باشد.

خیانت کار

مردی که خیانت می کند یکی از بدترین مردانی است که می توانید پیدا کنید. اگر چنین مردی را پیدا کردید، به احتمال زیاد همین کار را هم با شما انجام می دهد، بنابراین بهتر است از هر کسی که چنین رفتاری را انجام می دهد دوری کنید. اگر کسی شما را دوست نداشته باشد صادقانه به شما میگوید. اما بنا به دلایلی، به نظر می‌رسد این نوع افراد هرگز گزینه صداقت را در نظر نمی‌گیرند. به هر قیمتی از خیانت کارها دوری کنید شما لایق این رفتار سمی که احساسات شما را لکه دار کند، نیستید!

رمانتیک

یک پسر رمانتیک پشت تعارف و حرکات محبت آمیز پنهان می شود تا بتواند راهش را به قلب شما باز کند و از احساستان برای انجام هر کاری که می خواهد استفاده کند. این روش بسیار ناسالم است و می تواند عزت نفس شما را از بین ببرد. این مردان به طور خاص آن دسته از زنانی را مورد هدف قرار می‌دهند که اعتماد به نفس ندارند . او می‌داند که می‌تواند با احساس زنی که اعتماد به نفس ندارد، بازی کنند، زیرا تعریف و تمجید راه آسانی برای بدست آوردن قلب او است. اگر با کسی صحبت می‌کنید که با تعارف، هدایا و رفتارهای دوست داشتنی، تلاش میکند شما را فریب دهد ،مراقب باشید. برای پیدا کردن عشق واقعی باید خودت باشی!

قربانی

همیشه خودش را سرزنش می‌کند تا با هرگونه انتقاد از او ،احساس بدی داشته باشید. هیچ کس نباید باعث شود که احساس بدی در شما بوجود بیاورد. همه چیز همیشه به او مربوط می شود و او همیشه باعث می شود احساس آزادی نکنید و کوچکترین کارهایتان را به او بگویید حتی اگر به او ربطی نداشته باشد. او همیشه بهانه ای برای بحث کردن با شما خواهد داشت و با داستان سرایی آن موضوع را بزرگ میکند . بنابراین ، شما همیشه از مطرح کردن حرفهایتان میترسید و احساس خفگی خواهید کرد.

خجالتی

مرد خجالتی بسیار شبیه قربانی است، اما به جای اینکه همیشه در مورد مشکلاتش با شما صحبت کند، به شما این احساس را می‌دهد که باید با او احساس راحتی کنید. این در واقع مشکل خودش است، بنابراین چیزی نیست که شما باید روی آن تمرکز کنید! خجالتی بودن مشکلی ندارد، اما او می خواهد شما هم پدر و مادراو باشید و هم دوست دخترش. این نوع رابطه برای شما استرس زیادی ایجاد می کند و همچنین می تواند این احساس را در شما ایجاد کند که دائماً از شریک زندگی خود مراقبت می کنید. در حالی که این نوع رابطه اوایل می تواند ماندگار باشد، اما اگر ارتباط کلامی نداشته باشید یا برای همه نقش هایی که از شما میخواهد آماده نباشید ، معمولاً سریع از بین می رود.

بی بند وبار

او نجابتی ندارد . این نوع معمولاً عکس ها و پیام های نادرستی برای شما میفرستد و برایش فرقی نمیکند که شما را معذب میکند. هنگامی که این اتفاق می افتد، به طور جدی به او بگویید اما این مرد برایش مهم نیست که شما چه می‌گویید، او هرگز به شما یا آنچه که دوست ندارید احترام نمی‌گذارد. از آن دسته افرادی است که به هیچ کس دیگری اهمیت نمی دهد. این مرد مناسب شما نیست. اگر به دنبال یک رابطه واقعی هستید، وقتتان را با او تلف نکنید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار