چاپ کد خبر: 866
21 مهر 1397
اسماعیلی رئیس «سازمان نظام مهندسی معدن» شد

حکم رئیس جمهور برای نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی

رئیس جمهور داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی را برای مدت ۳ سال به عنوان «رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن» منصوب کرد.
به گزارش “ اول فارس ” حسن روحانی  رئیس جمهور در حکمی و به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی را برای مدت ۳ سال به عنوان «رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن» منصوب کرد.

به گزارش سایت خبری “اول فارس “در این حکم خطاب به داریوش اسماعیلی آمده است:در اجرای ماده (۲۳) قانون نظام مهندسی معدن مصوب ۲۵ بهمن ۱۳۷۹ مجلس شورای اسلامی نظر به تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به معرفی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به موجب این حکم برای مدت ۳ سال به عنوان “رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن” منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

لازم به ذکر است پیش از این نیز حسن روحانی در دی ماه ۹۵  به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و در حکمی، “فرج الله رجبی” نماینده شیراز را برای یک دوره سه ساله به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب کرده بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار