چاپ کد خبر: 54321
28 اردیبهشت 1400

خانه افراد بی خانمان شیراز سوخت

آتش نشانی شیراز 2

به گزارش گروه حوادث اول فارس، روابط عمومی سازمان آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه یک و ۱۲ را به محل حادثه در خیابان خاکشناسی اعزام کرد.

به گفته آتش نشانان اعزامی مرد ۴۰ ساله‌ای از کارگران مشغول نظافت دریک ساختمان چند طبقه مسکونی به علت بی احتیاطی از طبقه منفی ۲ به درون چاهک آسانسور سقوط کرد و از ناحیه پا و کمر دچار آسیب دیدگی شد.

آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق با دسترسی به فرد مصدوم به سرعت او را پس از تثبیت کردن بر روی برانکارد مخصوص از چاهک آسانسور خارج کردند.

نیرو‌های آتش نشانی با همکاری عوامل اورژانس اقدام به کمک‌های اولیه کردند و او را برای انجام درمان‌های لازم و اعزام به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

واژگونی کامیون حامل نخاله
واژگونی کامیون حامل نخاله در شهرک گلستان، مصدومیت راننده کامیون را در بدنبال داشت.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز  این حادثه ساعت به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که در پی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به سرعت نیرو‌های عملیات ایستگاه ۸ را به میدان دوم در شهرک گلستان اعزام کرد.

آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه مشاهده  کردند که یک دستگاه کامیون پس از خارج شدن از مسیر اصلی و وارد شدن به میدان، دچار واژگونی و نشتی سوخت شده است که سرنشین خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل خودرو خارج شده بود.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با توجه به پراکنده شدن بار سنگ کامیون در سطح خیابان، به سرعت به تامین مسیر و ایمنی محل حادثه پرداختند.

تیم امدادی بلافاصله بعد از کنترل عبور و مرور، جریان برق خودرو را قطع و از نشتی سوخت جلوگیری کردند.

راننده کامیون مردی حدود ۳۰ ساله که دچار آسیب دیدگی شده بودند برای اقدامات درمانی به کادر پزشکی اورژانس  تحویل داده شد.

آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه وجلوگیری از بروز تصادفات احتمالی، سطح جاده را پاکسازی کردند.

آتش سوزی منزلی در خیابان قاآنی شیراز
بدنبال تماس شهروندان مبنی بر آتش‌سوزی یک باب منزل مخروبه در خیابان قانی، آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بر ایت اساس پس از رسیدن نیرو‌ها به محل آتش سوزی مشاهده شد یک باب منزل مخروبه که تعدادی از افراد بی خانمان در آن سکونت داشتند دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش به بیرون زبانه می‌کشد.

تیم عملیاتی همزمان با خارج کردن افراد از محل نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

 این حادثه مصدومی نداشت و آتش نشانان پس پاکسازی و ایمن سازی محل حادثه به ایستگاه عملیاتی بازگشتند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار