چاپ کد خبر: 10315
31 تیر 1398

خانه مسافر حق پذیرش میهمان خارجی را ندارد

76504

  رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه یکی از مشکلات هتلداران، واحدهای خانه مسافر است، تاکید کرد که این واحدها حق گرفتن مسافر خارجی را ندارند.

به گزارش اول فارس، حسین سیادتان دوشنبه ۳۱ تیرماه در سی و یکمین اجلاس مجمع عادی هتلداران فارس که در هتل آپادانای تخت جمشید برگزار شد، گفت: اماکن باید با خانه مسافرها همانند یک هتل برخورد کنند و برای آنها نیز برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: برابر جلساتی که با اماکن استان فارس برگزار شد، این حق به ما داده شد تا با خانه مسافرهایی که پذیرای مسافران خارجی باشند برخورد شود.

سیادتان همچنین از سازو کار جدید رزرواسیون آنلاین در مجموعه هتل‌های فارس خبر داد و گفت: از مهمترین مسائلی که در این اجلاسیه باید بدان پرداخت سیر صعودی گردشگران خارجی از کریدورهای زمینی، هوایی و دریایی است.

او با اشاره به لزوم داشتن برنامه برای جذب این مسافران گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و تشکیل کارگروه تخصصی از زوایای مختلف به بررسی و آسیب شناسی این موضوع پرداخت و با ایجاد یک ساز و کار رزرواسیون برای هتل‌های فارس امکان ارائه خدمات بهتر را فراهم کرد.

سیادتان با بیان اینکه ظرفیت انجام این کار در فارس وجود دارد، گفت: امروز در ایران ۹۵ درصد از پذیرش‌های هتل‌ها از طریق رزرواسیون انجام می‌شود و پذیرش حضوری کمتر در دستور کار قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار