چاپ کد خبر: 5088
9 اسفند 1397

خانواده مقتول در کازرون از قصاص قاتل فرزندشان گذشتند

n83224717 72871942

به گزارش اول فارس به نقل از ایرنا،در مراسمی که شامگاه سه شنبه با حضور مسئولان و مردم کازرون در مسجد الزهرای این شهر برگزارشد، اولیای دم از قصاص قاتل تنها فرزندشان گذشت کردند.
رئیس دادگستری کازرون در این مراسم گفت: قاتل در خرداد ماه ۹۲ جوان ۲۱ ساله به نام افشین (اسماعیل ) نوراحمدی گنبدی را با چاقو به قتل رساند.
سید ابراهیم موسوی افزود: پرونده قاتل با حکم درخواست قصاص به مرکز ارسال شد که پس از طی مراحل قانونی و تایید مقامات قضایی کشور، منجر به صدور حکم قصاص شد.
وی ادامه داد: قرار بود این حکم در زندان شیراز اجرا شود و در حالی که طناب دار به گردن قاتل انداخته شده بود، خانواده مقتول، طناب را ازگردن قاتل بیرون آوردند.
رئیس دادگستری کازرون در مراسم تجلیل از خانواده مقتول گفت: تعداد ۸۴۰ زندانی به دلائل مختلف در کازرون زندانی هستند که بعضی از این افراد با مبلغ کمی می توانند آزاد شوند.
این مقام قضایی افزود: در ایام دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۲۷۰ زندانی در کازرون شامل عفو رهبری شدند و این تعداد به ۳۵۰ نفر هم خواهد رسید.
امام جمعه کازرون در این مراسم با قدردانی از خانواده نوراحمدی گنبدی خانواده مقتول گفت: این مجلس علاوه بر تجلیل الگوسازی هم هست.
حجت الاسلام محمد خرسند با اشاره به اهمیت عفو در جامعه اسلامی گفت: امروز نیاز به عفو داریم البته عفو تنها در قتل نیست باید در همه چیزاهل عفو و گذشت باشیم اگر عفو باشد، دادگاه هاهم خلوت می شوند.
در این مراسم پدر مقتول اعلام کرد که این عفو بدون چشمداشتی و دریافتی با رضایت کامل انجام شده که لوح تقدیر امام جمعه، فرماندار و رئیس دادگستری کازرون و دیگر مسئولان به خانواده مقتول اهدا شد.
کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار