چاپ کد خبر: 54032
25 اردیبهشت 1400

خبری خوش برای خریداران خودروی شاهین

به گزارش گروه خودرو اول فارس ، مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا در اولین مراسم قرعه کشی محصولات سایپا در سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به شیوع کرونا، در سطح دنیا، صنعت خودرو با یک افت تولید مواجه شد، ۱۵ درصد در دنیا کاهش تولید صورت گرفته، اما با همت جهادی در کشور در این مجموعه نه تنها کاهش نداشته‌ایم بلکه با افزایش تولید هم مواجه بوده‌ایم.

او بیان کرد: سال گذشته با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات کرونا، افرایش تولید داشتیم و پراید را هم از گردونه تولید خارج کردیم و اگر خارج نکرده بودیم، قطعا افزایش تولید ۵۰ درصدی داشتیم.

باقری گفت: یکی از موضوعات مهم این است که در مورد تعهدات بگوییم، همانطور که قول داده‌ایم به اندازه تمام درخواست‌ها خودرو تولید کرده‌ایم، اما برخی قطعات مانده در گمرک باعث شده تا خودروها را تحویل ندهیم، این در حالی است به اندازه تمام معوقات، خودرو تولید کرده‎ایم.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: هر چند خودرو ناقص هم داریم، اما در ماه‌های اردیبهشت و خرداد هیچ تعهدی ایجاد نمی‌کنیم، بنابراین تعهدی ایجاد نمی‎کنیم تا تعهدات قبلی را تحویل دهیم.

شاهین

خودروی شاهین

او بیان کرد: در مورد شاهین سوالات زیادی مطرح شده بود، شاهین جایگاه مناسبی ایجاد کرده و مخاطبان زیادی دارد و نشان دهنده آن میزان استقبال بالای آن است. خودرو شاهین هم متاثر از مشکل تامین قطعه یکی از قطعه سازان بود و در حال حاضر با یکی از قطعه سازان صحبت کرده‌ایم، اکنون ۲ هزار خودرو شاهین تولید شده و در صورت رفع نقص تمام آن را تحویل می‌دهیم.

باقری گفت: در قرعه‌کشی امروز تمام محصولاتی که کمتر از ظرفیت ثبت نام شده‌اند، قرعه کشی نخواهند شد که محصولات زامیاد را هم شامل می‌شود.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا در پایان تصریح کرد: امروز تعداد کمتری قرعه کشی خواهیم کرد و مصرف کنندگان بعد از ۷۲ ساعت می‌توانند پس از برنده شدن اقدام به واریز وجه کنند. امروز تمام محصولات با قیمت آبان سال گذشته به فروش خواهند رفت و شورای رقابت هر زمان اقدام به تغییر قیمت کند، اعلام خواهیم کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ر س یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۵:۳۳

برنده شاهین هستم مایلم که شاهین با گزربکس اتومات بگیرم ممنون

آخرین اخبار