چاپ کد خبر: 43641
6 بهمن 1399

خبر تازه راه وشهرسازی برای متقاضیان مسکن ملی در استان فارس

مسکن ملی 3

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از ثبت‌نام ۱۲ هزار متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس خبر داد.

به گزارش اول فارس ، جعفر زاهدی ، با بیان اینکه در مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۱۲ هزار متقاضی در ۱۹ شهر استان فارس ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: در مرحله اول و دوم ثبت‌نام این طرح نیز در ۲۶ شهر استان فارس ۶۴ هزار نفر ثبت‌نامی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در ۳ مرحله ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۷۶ هزار نفر در ۴۵ شهر فارس ثبت‌نام کردند، افزود: البته این آمار منهای ۱۳ شهری است که ثبت‌نام آنها زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی لارستان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه از ۶۴ هزار متقاضی که در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی ثبت‌نام کردند  ۳۵ هزار نفر واجد شرایط نبودند و از ۲۹ هزار نفری که واجد شرایط بودند نزدیک به ۱۴ هزار نفر افتتاح حساب کردندبه تسنیم گفت: از بین کسانی که افتتاح حساب کردند کمتر از ۶ هزار نفر واریز وجه داشتند.  

وی با بیان اینکه در ۴ شهر شیراز، مرودشت، فسا و جهرم به دلیل محدودیت تامین زمین برای احداث، گره ساخت داریم، گفت: در بقیه شهرها که خیلی مشکل زمین نداریم واگذاری‌ها عمدتا به صورت گروهی است یعنی یک قطعه زمین ۳۵۰ متری را به ۴ نفر واگذار می‌کنیم تا برای پایین آمدن هزینه ساخت در دو طبقه بسازند.

زاهدی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام قرارداد ساخت ۷۰۰ واحد را در میانرود و سهل‌آباد شیراز بسته و به زودی آن را نهایی می‌کند.

عضو گروه تلگرام اول فارس شوید

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

با سلام مثلاافرادی که تمام پولش همان ودیعه ای که بین ۱۰ الی ۳۰میلیون تومن هست چطور ۴۰میلیون برای ثبت نام اولیه بده بخاطر این مشکل نمی تواند ثبت نام کند و………

آخرین اخبار