چاپ کد خبر: 50804
25 فروردین 1400

خبر تازه برای سهامداران عدالت در استان فارس

دایی دارایی استان فارس

بابک دایی با بیان مطلب فوق گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام برای کسانی که تمایل دارند کاندیدای عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس شوند، روز شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش گروه اقتصادی اول فارس ،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: ۶۰۰ هزار نفر از سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت فارس در سجام ثبت‌نام نکرده‌اند.
بابک دائی گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام برای کسانی که تمایل دارند کاندیدای عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس شوند، روز شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در رابطه با شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گفت: این شرکت علاوه بر مدیریت دارایی‌های بیش از ۲ میلیون نفر از مردم استان، می‌تواند در توسعه اقتصادی استان نقش موثری ایفا کند و موجبات افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید در سطح استان را نیز فراهم آورد.

او افزود: از آنجایی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس بزرگترین شرکت بورسی استان به شمار می‌رود بنابراین برای مدیریت این شرکت نیاز به هیئت مدیره متخصص، متعهد، توانمند و پاکدست است.

دائی عنوان کرد: براساس آخرین تصمیمات شورای عالی بورس، مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان‌های کشور از جمله فارس برگزار می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیئت مدیره ۲۸ فروردین ماه تعیین شده است.

او افزود: آن دسته از سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند و یا افرادی که سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان فارس با نماد وسفارس را از بازار سرمایه خریداری کرده‌اند و متقاضی عضویت در هیئت مدیره شرکت فوق هستند می‌توانند در مهلت تعیین شده از طریق سامانه ستان به آدرس https://setan.seo.ir نسبت به نام‌نویسی و اعلام کاندیداتوری خود برای عضویت در هیئت مدیره شرکت، اقدام کنند.

دائی تصریح کرد: برای اولین بار بزرگ‌ترین انتخابات اقتصادی در سطح استان فارس نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور بیش از دو میلیون نفر سهامدار سهام عدالت استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس افزود: برگزاری چنین انتخابات بزرگی به صورت فیزیکی در مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استان امکان پذیر نبوده و بنا بر مصوبه شورای عالی بورس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

دائی بیان کرد: تا کنون ۷۰ درصد از دو میلیون نفر سهامدار شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس www.sejam.ir ثبت‌نام و احراز هویت شده اند و طبیعتاً امکان حضور در جلسه مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استان فارس را دارند.

او افزود: مابقی سهامداران که حدود ۶۰۰ هزار نفر هستند، هنوز ثبت‌نام نکرده‌اندکه امیدواریم این عزیزان نیز هر چه سریعتر در فرصت کوتاه باقی مانده تا نیمه اردیبهشت ماه برای حضور در مجمع و شرکت در رای‌گیری الکترونیکی انتخابات هیئت مدیره، نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.

دائی گفت: دارندگان سهام عدالت صرفا با داشتن کد سجام؛ می‌توانند کاندید عضویت در هیئت مدیره شده و یا در مجمع الکترونیکی شرکت کنند ضمن اینکه برای بهره‌مندی از سایر مزایای سهام عدالت نظیر امکان خرید و فروش سهام عدالت، امکان دریافت کارت اعتباری (تسهیلات بانکی بدون ضامن) و … نیز داشتن کد سجام برای سهامداران الزامی است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار