چاپ کد خبر: 35005
18 شهریور 1399

خبر تازه در باره مسدود شدن محور ترانزیتی جم-دارالمیزان-فیروزآباد

خبر تازه

 به گزارش اول فارس، مدیر روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: براساس اطلاعیه قبلی قرار بود جاده جم – فیروزآباد برای انجام بازسازی و روکش آسفالت از ۲۰ شهریور ماه جاری به مدت ۲ ماه بسته شود اما با توجه به تصمیم جدید این اداره کل مسدود کردن این جاده تا اطلاع بعدی به تعویق افتاده‌است.

سید طالب لواسانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به تصمیم‌گیری جدید این اداره کل محور جم – فیروز آباد تا اطلاع ثانوی باز و هر گونه محدودیت کارگاهی و انسداد محور اطلاع رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: محور جم – فیروزآباد به دلیل وجود پالایشگاه‌های متعدد از محورهای شریانی استان بوشهر به شمار می‌رود.   

شهرستان جم از توابع استان بوشهر و فیروزآباد یکی از شهرستان‌های استان فارس است.

اطلاعیه مهم ” راه و شهرسازى لارستان ” در مورد محور جایگزین موقت فیروز آباد-جم

روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان در اطلاعیه ای اعلام نمود امکان پیشنهاد مسیر دارالمیزان -اسیر-علامرودشت-خنج-فیروزآباد به عنوان جایگزین موقت محور فیروز آباد -جم مقدور نمی باشد.

%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%87

روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان در اطلاعیه ای اعلام نمود امکان پیشنهاد مسیر دارالمیزان -اسیر-علامرودشت-خنج-فیروزآباد  به عنوان جایگزین موقت محور  فیروز آباد -جم  مقدور نمی باشد. 

به گزارش اول فارس در این اطلاعیه آمده است: توجه به خبر ارسالى در رسانه هاى محلى در خصوص انسداد قسمتى از محور فیروز آباد -جم (از محدوده پلیس راه فراشبند تا احمد آباد ) به مدت ٢ ماه و استفاده از جایگزین دارالمیزان – اسیر-علامرودشت-خنج-فیروزآباد به عنوان مسیر جایگزین موارد ذیل طى مکاتبه اى به مهندس سیاهپور مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان فارس اعلام گردید که بیشتر مسیر پیشنهادى با مشخصات راه فرعى درجه ٢ بوده و فاقد هرگونه شانه آسفالته و خاکى مى باشد  و بیشتر مسیر پیشنهادى فاقد رویه مناسب مى باشد . همچنین این مسیر داراى چندین مقطع ، داراى تصادف بوده که در حال انجام بهسازى مسیر بوده  فاقد امکانات رفاهى و پاسگاه پلیس راه مى باشد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: محدوده مورد نظر ،تلفیقى از راه تپه ماهورى و کوهستانى بوده و  درچندین مقطع از آن ، عملیات راهدارى ، با هدایت ترافیک ، به صورت کنترل شده در حال انجام مى باشد. مسیر پیشنهادى از بین روستاهاى متعدد و مستعد تصادف نیز عبور مى نماید لذا با جمیع موارد فوق ، امکان پیشنهاد مسیر یاد شده به عنوان مسیر جایگزین مقدور نمى باشد .

***********

این بخش از خبر بدلیل اعلام تصمیمات بالا منقضی شده است:

مسیر جم-دارالمیزان-فیروزآباد به مدت دو ماه مسدود می‌شود

مطابق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مبنی بر اجرای عملیات ترمیم  و روسازی قسمت هایی از مسیر جم – فیروزآباد در تاریخ ۲۰ شهریور و مسدود بودن مسیر یاد شده به مدت دو ماه، رانندگان وسایل نقلیه اعم از خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین از مسیر جایگزین گردنه اخند-لامرد – علامرودشت – خنج – قیر-فیروزآباد تردد کنند.

یزدان ذوالفقاری مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری استان فارس  با تایید این خبر افزود: این تصمیم در راستای بازسازی مسیر فیروزآباد-جم اتخاذ شده و به زودی جزئیات پروژه و مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها توسط معاون راهداری اداره کل اعلام می شود.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی لکه گیری، روکش و بهسازی محور فیروز آباد-جم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت جاری آغاز شده است تا رانندگان و مسافران در شرایط ایمن تری تردد کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حقگو چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

سریعتر اینکارو بکنید باعث کشته شدن خیلیا شده .خیلی دست انداز دارد وحشتناک

آخرین اخبار