چاپ کد خبر: 93146
5 شهریور 1401

خبر تولد دختر مدیر کل در پرتال اداره کل آموزش و پرورش

photo 2022 08 27 10 52 31

در اقدامی عجیب و نادر، مدیر کل روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، زایمان همسر مدیر کل استان تبدیل به خبر یک پورتال این اداره کل کرده است!

برترین‌ها: در اقدامی عجیب و نادر، مدیر کل روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، زایمان همسر مدیر کل استان تبدیل به خبر یک پورتال این اداره کل کرده است!

در متن این خبر آمده:

«فاطمه سادات» به دنیا آمد/  ماجرای شیرین تولد «فاطمه سادات» در روز سوم اجلاس

در شرایطی که مدیر آموزش و پرورش منطقه رضویه، در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش حضور داشت، فرزند چهارمش که دختر است، در مشهد به دنیا آمد و در تهران همه مدیران به پدر تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور سیدمهدی مصطفویان مدیر آموزش و پرورش منطقه رضویه،پدر شد. مصطفویان در بین تبریک مدیران، بلند شد و خبر داد که برای بار چهارم،  پدر شده و صاحب دختری به نام «فاطمه سادات» شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان هم برای تبریک به آقای مصطفویان اعلام کرد که سه روز سفر به اصفهان را به او و خانواده‌اش هدیه می‌دهد. چند دقیقه بعد هم خبر دادند که سید امان‌الله سجادی مدیر آموزش و پرورش بزمان به تازگی پدر شده است که مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سفر مشهد به وی و خانواده‌اش هدیه کرد. وزارت آموزش و پرورش هم اعلام کرد که به همسران این دو مدیر، هدیه‌ای را اهدا خواهد کرد.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

چه نوشابه ایی برا همدیگه باز میکنن

قشقایی شنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

چاپلوسی و ریا و تظاهر پدر این مملکت رو درآورده و مدیران با هم مسابقه دارن توی چاپلوسی و تملق

ناشناس شنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

اینم یه نوع دیگه از تبلیغ فرزند آوری البته چون بیشتر پول های آموزش و پرورش تو همون اداره کل بین اعضاء تقسیم می شود و هر کدام از اداره کلی ها زن … ای دارند فرزند آوری و تامین هزینه برایشان مشکل مالی ندارد

میدان شنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

برای پاسداشت یاد و خاطره ی شهدای وطن جلسه بگیرند .واقعا داریم به کجا می رویم .

فرهنگی بی پول شنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

عجب……. به فرهنگیان بی چاره تسلیت میگم…. چون کسی به فکرشون نیس، ظاهر جلسه ی مسؤلین به مسابقه ی فرزنداوری و رد و بدل هدایا بدل شده، میشه بگین پول این هدایا از کجا تامین میشه دقیقا؟
هدیه که از جیب حاتم طاهی بود… لطف کردن کار آسانی بود

آخرین اخبار