چاپ کد خبر: 40207
23 آذر 1399

خبر خوب برای سهامداران پالایشی یکم

پالایشی یکم

بخ گزارش اول فارس ، در حالی که چهار نماد شپنا، شبندر، شبریز و شتران امروز مورخه ۲۳ آذر ۹۹ در بازه منفی در حال معامله بودند به یکباره با انتشار خبری از مجلس، به سمت صف خرید حرکت کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز مورخه ۲۳ آذر ۹۹ مجلس با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۷ رأی مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۵۲ نماینده حاضر در جلسه با پیشنهاد مالک شریعتی درباره ماده ۹ طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور موافقت کردند.
بر اساس پیشنهاد شریعتی، ماده (۹) به شرح زیر اصلاح شد:

تمهیدات لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای افزایش فروش نفت خام، گاز و میعانات گازی به پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و پتروپالایشگاه‌های داخل از طریق اعطای تنفس خوراک و کاهش تدریجی صادرات با استفاده از ظرفیت بخش‌های غیردولتی، شرکت‌های دانش بنیان و ابزار بازار سرمایه و همچنین پیش‌بینی ردیف مستقل در بودجه سنواتی برای کلیه منابع حاصل از عرضه داخلی نفت خام، گاز و میعانات گازی.

این خبر، خبری بسیار خوب برای شپنا، شبندر، شتران و شبریز محسوب می‌شود و در نتیجه سهام این چهار نماد امروز ۲۳ آذر ۹۹ از بازه قرمز رنگ به سمت بازه سبز و صف خرید حرکت کردند. با توجه به اینکه سبد سهام پالایشی یکم متشکل از این چهار سهم می‌باشد در نتیجه این خبر برای سهامداران پالایشی یکم نیز مهم می‌باشد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار