چاپ کد خبر: 64427
25 مرداد 1400

خبر خوش رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات ایثارگران و آزادگان

رئیسی 15

به گزارش اول فارس؛ جلسه هیئت دولت به‌ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شب گذشته برگزار شد و رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به تعطیلی اضطراری ۵روزه با هدف مهار موج پنج کرونا در کشور، خطاب به اعضای دولت گفت: این تعطیلات نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی و انجام وظایف دستگاه‌ها ایجاد کند.

آیت الله رئیسی تأکید کرد: در دوره انتقالی از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم، همه دستگاه‌ها باید با جدیت به کار و خدمت اهتمام ورزند.

رئیس جمهور در ادامه با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: باید از زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسایی که این عزیزان برای اقتدار ایران اسلامی متحمل شدند متشکر باشیم.

آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: همیشه آرزوی توفیق، سلامت و عزت این عزیزان را داریم و رسیدگی به وضعیت آزادگان و توجه به آنها و مشاغل‌شان مسئولیتی است که به‌عهده همه ماست.

رئیس جمهور تصریح کرد: قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم، همه ما در این رابطه مسئولیت داریم به‌ویژه بخش‌هایی مانند بنیاد شهید و بخش‌های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.

آیت الله رئیسی همچنین در جلسه امروز هیئت وزیران به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد مطالبات همه ایثارگران عزیز چنان که در قانون پیش‌بینی شده است، پرداخت شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نوراله گرشاسبی سه شنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

جناب آقای رئیسی عناصر اداری در بنیاد درصد واقعی مرا وتو کردند دستور فرمائید به قانون احترام گذاشته و خود را ملزم و مقید به انجام آن بدانند. ‌اگر جانبازان بر بقیه فقط حق حیات دارن بر کارکنان بنیاد هم حق حیات هم حق معاش اما به نظر میرسد به عنوان مزاحم به ولی نعمت های خود نگاه می کنند!

محمدقاسمپور دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

سلام
رئیس جمهور محترم
درمورد حق وحقوق ایثارگران به عرض تان برسان تا امروز که همه حرفها وحقوق ایثارگران درحد همان حرف زدن بوده بهتر آن است که مشخص شود این حق وحقوق یا مطالبات چه هست وباید به کجا مراجعه کنیم کسی تحویلمان نمی‌گیرد البته در دولت دوازدهم انشالله که شما بیشتر به این معضلات ایثارگران وآزادگان رسیدگی کنین خدا اجرتان دهد

بهنام دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

به حقوق معلولان هم توجه داشته باشید

آخرین اخبار