چاپ کد خبر: 35444
28 شهریور 1399

خبر خوش در خصوص اعمال و اجرای مدرک دوم فرهنگیان

بازگشایی مدارس

به گزارش اول فارس، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان در رابطه با مصوبات مربوط به اعمال مدرک دوم فرهنگیان، اظهار کرد: مجلس پیگیر اعمال و اجرای این قانون برای فرهنگیان خواهد بود.

دکتر جعفر قادری  با اشاره به اصلاحیه‌ای که مجلس در رابطه با اصلاح قانون بودجه برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان داشت، اظهار کرد: شورای نگهبان به این مصوبه بودجه ۹۹ با توجه ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی ایراد گرفته بود که این ایراد در کمیسیون بودجه و صحن علنی مجلس برطرف شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: با تلاش نمایندگان در کمیسیون بودجه و کمیسیون آموزش مجلس، در قانون بودجه سال ۹۹ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بابت اجرای مدارک تحصیلی فرهنگیان پیش بینی شده که با رفع ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی، این مصوبه به مرحله اجرا نزدیک تر شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با رفع ایرادات مد نظر شورای نگهبان، این مصوبه هرچه زودتر مورد تأیید شورا قرار گیرد و برای اجرای به دستگاه‌های اجرای از جمله وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری اینکه مجلس پیگیر اعمال و اجرای این قانون است، اضافه کرد: فرهنگیان در رابطه با اعمال مدرک دوم خود نگرانی نداشته باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار