چاپ کد خبر: 77121
16 اسفند 1400

خداحافظی ایرانی ها با یکی از خودروهای سایپا در ۱۴۰۱

چندی پیش بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفته بود در سال ۱۴۰۱ خودرو‌های ۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج می‌شود همچنین سال آینده خودروی K ۱۲۵ و یک تا دو محصول مونتاژی برای عرضه آماده می‌شوند.

به گزارش اول فارس، مدیرعامل سایپا می‌گوید: در شرکت سایپا تولید تیبا ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان زیان دارد، در سال ۱۴۰۱ تولید این خودرو متوقف و خودرو آریا به خط تولید اضافه خواهد شد.

تیبا سایپا

محمدعلی تیموری گفت: در شرکت سایپا تولید تیبا ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان زیان دارد، در سال ۱۴۰۱ تولید این خودرو متوقف و خودرو آریا به خط تولید اضافه خواهد شد. تمام تمرکز ما روی یک تولید موتور بر اساس نقشه و مدارک ساخته خواهد شد که اولین آن اکنون در دست آزمایش است که سرمایه گذاری آن ۱۵ هزار میلیارد تومان است.

چندی پیش بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفته بود در سال ۱۴۰۱ خودرو‌های ۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج می‌شود همچنین سال آینده خودروی K ۱۲۵ و یک تا دو محصول مونتاژی برای عرضه آماده می‌شوند.

مدیرعامل سایپا می‌گوید: در سایپا یک میلیون سهام دار خرد داریم که در چند سال اخیر هیچ عایدی از سهام نداشتند؛ تولید اقتصادی را در برنامه قرار داده ایم تا باعث بقای یک کالا شود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

M سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

تا حالا خودرو های سایپا با مردم (تو جاده) خداحافظی می‌کرد حالا مردم خداحافظی کند

بلاش ابادی سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

جالبه از یه طرف داد میزنید ماشین هاش خوب نیستند بعد همه خانوادگی ثبت نام میکنید

رضا سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به اصطلاح این خودرو برای فروش ضعیف مردم بود مجوزاشون که گرفتن مردم به تخمشون. شرکتی که برای مردم کار می‌کنه باید دنبال سود دزدها باشه یا بفکر مردم کم درآمد همین خودرو مردم ضعیف کشد بخرم که فردا همین موتور روی خودرو دیگه مزارن وقیمتش میزنن ۳۰۰ملیون کلی هم تعارف بار مردم میکنن انشالا که گولو تو پایین نره که مردم تحت فشار نابود کردن بزارین همین خودرو حداقل مردم کم دارند استفاده کنن

رضا سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

تا من تیبا خریدم از رده خارجش کردن…تو ای شانس

ناشناس دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

کاش همه تعطیل میشد. بگذارید مردم از خودروهای با کیفیت و استاندارد خارجی لذت ببرند. حاضریم دست دومهای خارجی را بخریم ولی در چنگال سایپا گرفتار نشویم. مردم به ستوه آمده اند.

امین دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

یکی بهشون بگه …ن ۷۷ ملیون زیان داره تخته کنید این بنگاه… رو

ناشناس دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

دیگه ۴۰۵ چرا تا این بمونه اونارودپاک کنین

سید دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

سایپا و ایران خودرو بزرگترین … را در ایران انجام میدهند. …

ایرانی ها دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۲

اگر واردات خودرو آزاد بشه، دیگه مردم… های شما رو به قیمت خودروهای لوکس خارجی نمی‌خرند…. مسؤلین، واردات رو آزاد کنن، البته نه بدست آقازاده‌ها، بلکه با نظارت خود دولت

امیر دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۶

…بذارید شرکت های خارجی با تکنولوژی روز جایگزین شما ها شوند

آخرین اخبار