چاپ کد خبر: 96080
18 مهر 1401

اگر باهوشی ۵ ثانیه ای خون‌آشام را در تصویر شناسایی کن؟!

آزمون شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در ۵ ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

آزمون شناسایی خون آشام

آزمون شناسایی خون آشام: شما صبح خود را با چه چیزی شروع می کنید؟ یک استکان چای، یک ورزش سبک، دوش گرفتن یا …؟ همه این موارد می تواند به جسم ما شور و نشاط خاصی بدهد. اما آیا در مورد تقویت مغز خود در ابتدای روز با معماها و بازی های فکری فکر می کنید؟

به باور بسیاری از کارشناسان، بازی های فکری، چالش ها و… توجه، کنجکاوی و توانایی شما برای تفکر خلاق را آزمایش می کند. به این ترتیب مغز شما وادار به فعالیت می شود. فعالیت مغر سبب می شود که احتمال ابتلای شما در سنین کهنسالی به مشکلات و بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی و … کاهش پیدا کند. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روز ترین سوالات و معماهای تصویری با شماست. آزمون شناسایی خون آشام می تواند در ابتدای صبح، ذهن و مغز شما را حسابی درگیر خود کند. با ما همراه باشید.

آزمون شناسایی خون آشام

می دانیم که ارائه پاسخ در زمان محدود شاید کمی مشکل باشد، اما این آزمون ها با زمان محدود تلاش می کنند، ذهن شما را بیشتر درگیر کرده و شما را برای پاسخ گویی آماده کنند. لذا تلاش کنید با دقت تمام به تصویر آزمون شناسایی خون آشام نگاه کنید. شما تنها ۵ ثانیه برای ارائه پاسخ درست فرصت دارید.

در تصویر آزمون شناسایی خون آشام شما صحنه ای از یک جزیره را مشاهده می کنید. دو زندانی فراری نیز در تصویر دیده می شوند. گویا این دو توانسته اند از یک جزیره دور افتاده که در آنجا تبعید شده بودند، فرار کنند. و از راه دریا در نهایت به این جزیره رسیده اند. همه چیز در تصویر عادی است. اما گویا خون اشامی در تصویر حضور دارد! آیا می توانید آن را در ۵ ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناسایی خون آشام 2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام

کمی سخت بود، اما غیرممکن نبود. اگر هنوز در مورد پاسخ خود شک دارید، باید به پاراگراف های بعدی دقت کنید. اما قبل از آن بهتر است با دقت بیشتری به تصویر بالا نگاه کنید.

.

.

.

.

.

ما پاسخ را در تصویر زیر علامتگذاری کرده ایم. پشت درخت نخل را نگاه کنید.اگر خوب ببینیم، می‌توانیم خون‌آشام پنهان شده را شناسایی کنیم.

آزمون شناسایی خون آشام 3

امیدوارم از آزمون شناسایی خون آشام استفاده کرده باشید.

شما همواره می توانید نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.”چشمک”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار