چاپ کد خبر: 72474
1 بهمن 1400

زمان تغییر مدیران ادارات کل جهاد کشاورزی در فارس ؟

در حالی که بیش از دوماه از انتصاب رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان فارس می گذرد ، ادارات کل تابعه این سازمان هنوز در بلاتکلیفی بسر می برند.

جهاد کشاورزی استان فارس

به گزارش اول فارس ، در حالی که با حکم وزیر جهاد کشاورزی ، مجتبی دهقانپور در تاریخ ۲۰ آذر سال جاری بعنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب  و معارفه شد ، چندین اداره کل و شرکت تابعه وزارت جهاد کشاورزی در استان فارس در بلاتکلیفی بسربرده و کارکنان و آحاد مردم  برای جابجایی مدیران کل آنان در انتظار بسر می برند.

مهمترین این ادارات کل که در استان فارس اکنون در حالت دایر بوده و  لازم است استاندار محترم استان فارس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس وضعیت مدیریتی آنان را تعیین تکلیف نموده و به وضعیت موجود در آنان پایان دهند عبارتند از:

امور عشایر ، جنگلها ، مراتع و آبخیز داری( منابع طبیعی) ، سازمان تعاون روستایی ،دامپزشکی ، شرکت بازرگانی دولتی، بانک کشاورزی ، شرکت خدمات حمایتی ، امور اراضی ، امور عشایر ، تحقیقات و آموزش کشاورزی ، پشتیبانی دام وطیور ، شهرک ها کشاورزی ، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و …

بنظر میرسد با توجه به وضعیت بخش کشاورزی استان فارس، خشکسالی ها ، وضعیت اقتصادی کشاورزان و روستائیان ، وضعیت نهاده های کشاورزی و برخی ناکارآمدی وسیع بجا مانده از قبل و انتظارات بحق مردم از دولت سیزدهم   لازم است مسئولین ارشد استان فارس تغییرات مدیریتی لازم در ادارات کل و شرکتهای تابعه این وزارتخانه  در استان فارس را بصورت جدی در دستور کار قرارداده و به وضعیت بلاتکلیفی که در این حوزه ها بصورت جدی ایجاد شده و پایان دهند.

این در حالی است که  هر کدام از این سازمان ها و موسسات خود نیز دارای یک واحد مستقر شهرستانی بوده و با احتساب مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها بنظر میرسد که بخش کشاورزی استان فارس بشدت نیازمند تسریع در تصمیم گیری برای حوزه های مختلف مدیریتی خود می باشد و بی توجهی به این مهم و ناهماهنگی های موجود به نفع بخش کشاورزان و روستائیان استان فارس نمی باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

... دوشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۲۱

جناب دکتر دهقان پور تا بیشتر از این حرمت شما به عنوان مدیر انقلابی زیر سوال نرفته، اداره … و … رو دگرگون کنید.
وضعیت افتضاح هست.

.... جمعه , ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

لطفا هرچه سریعتر تکلیف ادارات تابعه رو روشن کنید آقای دهقانپور دست روی دست گذاشتید برای چه؟مگر عمر دولت چقدر است که چند ماه را اینچنین از دست میدهید؟
آیا باید صبر کرد تا مدیران قبلی بر سر پست ها برای بقای خود معامله کنند؟
….. نیاز به درمان فوری و اورژانسی دارد مدیران …. که هیچگونه توانایی ندارند و برای ماندن کلیپهای چند ده میلیونی با پول بیت المال درست میکنند تا ضعف های خود را مخفی کنند.

آخرین اخبار