چاپ کد خبر: 13802
1 مهر 1398

داریوش اسماعیلی برای انتخابات دوره یازدهم نام نویسی نمی کند

نتیجه تصویری برای اسماعیلی نماینده خرامه

دکترداریوش اسماعیلی عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم را رسما اعلام کرد.

به گزارش اول فارس، جلسه ارائه گزارش عملکرد ۸ ساله نماینده مردم خرامه،سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه ۳۰ شهریورماه با حضور جمعی از معتمدین و مسئولین  شهرستان خرامه در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد.

نماینده مردم خرامه در مجلس همچنین به برگزاری جلسه وحدت در اواخر سال ۹۰ و انتخاب خود در این جلسه به عنوان کاندیدای وحدت اشاره کرد و گفت: در طول این مدت علاوه بر پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه وظیفه دیگری بر دوش خود احساس میکردم و آن حفظ وحدت مردم و پرهیز از دامن زدن به مسائل تفرقه انگیز بود و امروز در برابر خدا و مردم افتخار میکنم که توانستم این دستاورد ارزشمند که حاصل ازخودگذشتگی کاندیداهای دور قبل و فهم بالای مردم شهرستان بود را حفظ کنم.

اسماعیلی در ادامه به انتخابات دوره یازدهم مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده مردم فهیم شهرستان های خرامه، کوار و سروستان در دوره نهم و دهم مجلس، در این مدت تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان ها به کار بستم و امید وارم نماینده بعدی این خدمت رسانی با حفظ عدالت محوری را استمرار بخشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه‌ برای انتخابات دوره یازدهم نام نویسی نمی کند گفت: گرچه ماموریت من در مجلس، خرداد ماه ۹۹ پایان می یابد اما در هر سنگری باشم پیگیر و حامی توسعه شهرستان خواهم‌بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار