داوطلبان انتخابات شوراها برای اخذ سوءپیشینه اقدام کنند

احمدی زاده 1

 سید احمد احمدی‌زاده در همایش یک روزه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ها و بخشداران فارس با اشاره به ضرورت اختصاص زمان کافی برای صدور سوءپیشینه به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز نام‌نویسی در انتخابات شورا‌های اسلامی، برنامه‌ریزی داوطلبان برای اخذ این گواهی و پرهیز از ازدحام در مراکز ذیریط در شرایط کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در خردادماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: باید آمادگی لازم برای برگزاری این انتخابات داشته باشیم.

احمدی‌زاده با بیان اینکه در حوزه اجرا از برنامه زمان‌بندی انتخابات جلوتر هستیم، خطاب به معاونان سیاسی فرمانداران فارس افزود: برای حضور افراد قانونمند در هیات‌های اجرایی از هم اکنون باید برنامه‌ریزی شود.

معاون استاندار فارس افزود: شعبه‌های اخذ رای باید متناسب با شرایط کرونایی انتخاب شود و نمایندگان بخشدار و فرماندار در شعب اخذ رای از بین افراد مسلط و توانمند انتخاب شوند.

او ادامه داد: آموزش دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ نیز براساس برنامه زمان‌بندی انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید با همه توان برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

احمدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال ۹۷ ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در دیدار‌های خود با سران کشور‌ها اعلام می‌کرد جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال خود را نخواهید دید، اما اکنون چهل و دومین سال را جشن می‌گیریم.

او افزود: دهه فجر ۹۹ آخرین فرصت دولت تدبیر و امید برای بیان دستاورد‌ها به شکل هدفمند است، دستاورد‌های دولت از سال ۹۲ تا قبل از جنگ اقتصادی و پس از آن باید برای افکار عمومی تبیین شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه ۹۹ انجام می‌شود.

استان فارس براساس آخرین وضعیت تقسیمات کشوری دارای ۳۶ شهرستان و ۹۵ بخش است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار