چاپ کد خبر: 36824
30 مهر 1399

درباره عضویت دختر رئیس جمهور در هیات علمی دانشگاه شفاف‌سازی شود

درباره هیات علمی شدن دختر رئیس جمهور شفاف‌سازی شود

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در نامه‌ای به ریاست دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی خواستار شفاف‌سازی پرونده مریم روحانی، فرزند رئیس‌جمهور در هیات علمی این دانشگاه شد.

به گزارش اول فارس به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این تشکل دانشجویی در نامه‌ای به دکتر خجسته ریاست دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شده است، نام مریم روحانی به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سامانه علم‌سنجی ثبت شده است.

در این نامه خطاب به دکتر خجسته ریاست دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: همانگونه که مستحضر هستید دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مصاحبه‌ای در ۲۶ مهرماه در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون عضویت فرزند رئیس جمهور در هیات علمی دانشگاه واکنش نشان داد.

در ادامه نامه آمده است: واعظی در این باره گفته است: «من درباره عضویت فرزند رئیس جمهور در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرس و جو کردم و به من گفتند که اصلاً چنین چیزی نیست. دختر رئیس جمهور اصلاً در هیات علمی آن دانشگاه عضویت ندارد».

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه این نامه تصریح کرده است: بنا بر اطلاعات موجود در سایت دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه و سامانه علم‌سنجی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز پاسخ دانشگاه خطاب به یکی از خبرگزاری‌ها در ۱۱ مرداد ۹۹، دکتر مریم روحانی از تاریخ ۱۸ دی ۹۸ به عنوان عضو هیات علمی تعهداتی با درجه استادیاری در حال تدریس در دانشکده مذکور است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواستار پاسخگویی شفاف در این حوزه شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار