چاپ کد خبر: 7498
27 اردیبهشت 1398
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز گفت:

درب نانوایی محلی در نی‌ریز تخته شد

9922868 212

به گزارش اول فارس از شیراز، رحیمی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز گفت: به دنبال تشدید بازرسی‌های واحد بهداشت  محیط در ماه رمضان از مراکز تهیه، تولید و فروش مواد غذایی، یک انبار و محل خمیرگیری غیر مجاز و غیر بهداشتی و محل فروش فاقد مجوز نان محلی در شهرستان نی ریز کشف شد.

وی با بیان اینکه این انبار غیر مجاز و کاملاً غیر بهداشتی، محل انبار آرد یک واحد فروش نان محلی غیر مجاز بود و فردی در آن و در محیطی بسیار آلوده و غیر بهداشتی، خمیر تهیه می‌کرد، افزود: سپس با خودرو غیر بهداشتی، آن را به محل دیگری از شهر نی‌ریز منتقل و با کمک همسرش اقدام به پخت و فروش نان محلی می‌کردند.

رحیمی ادامه داد: با دستور دادستان نی‌ریز و با حضور مأموران انتظامی، هر دو محل پلمب و پرونده‌ای توسط شبکه بهداشت و درمان برای فرد متخلف در مراجع قانونی گشوده شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز تصریح کرد: با تولید‌کنندگان و فروشندگان مواد غذایی که به تذکر‌ها و اخطار‌های بازرسان بهداشت محیط بی‌توجه باشند، برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت آن‌ها نیز جلوگیری خواهد شد.

همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراتب را از طریق سامانه رایگان شکایات بهداشتی ۱۹۰ گزارش دهند تا در کمترین زمان پیگیری شده و با متخلفان برخورد شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار