چاپ کد خبر: 68912
5 مهر 1400

درخواست غرامت ۲۶۰۰ میلیاردی زیباترین زن جهان از جانی دپ +تصاویر

زیباترین زن جهان با شکایت ۲۶۰۰ میلیاردی شوهر سابقش را به دادگاه کشاند!

امبر هرد زیباترین زن جهان 1

اَمبر لارا هرد بازیگر و مدل آمریکایی که طبق اعلام برخی سایت‌ها و مجله‌های مد و زیبایی ، زیباترین زن جهان به شمار می‌آید در تازه ترین برگ از پرونده شکایت های سریالی خود از شوهر سابقش جانی دپ – بازیگر مشهور دیگر هالیوود – یک بار دیگر وی را با قراری میلیاردی به دادگاه کشانده است.

به گزارش گروه وبگردی اول فارس، داستان شکست ازدواج جنجالی اَمبر لارا هرد و جانی دپ زوج سابق هالیوودی که هر دو آنها به زیبایی و جذابیت مشهورند ، پایان ندارد و هر از چندی جنجالی جدید از این زوج سابق سر می زند.

هنوز مدت زیادی از مختومه شدن شکایت جانی دپ از اَمبر لارا هرد نگذشته است که خبر رسیده آنها متقابلا از هم شکایت کرده اند. این بار اَمبر لارا هرد برای مقابله با شکایت ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ دست به دامن دونفر پرسنل پلیس لس آنجلس شده است.

امبر هرد زیباترین زن جهان 2

به گزارشِ ۳۰ نما، این اقدام ۲۰ سپتامبر از سوی یکی از کارمندان دادگاه فرفکس کانتی به تأیید رسیده و فاش شده است که نمایندگان حقوقی  خانم هرد برای رسیدگی به پرونده شکایت جانی دپ – ستاره سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب –  اسنادی را می خواهند که در اختیار پلیس لس آنجلس بوده و به درگیری خانگی این زوج در سال ۲۰۱۶ مرتبط است. ظاهرا جانی دپ بر اساس این اسناد اَمبر لارا هرد را به زدن تهمت و افترا – تهمت خشونت خانگی – متهم کرده است.

امبر هرد 1

محوریت  درخواست جدید خانم هرد دسترسی به اطلاعات دوربین‌های تعبیه شده روی بدن مأمورین پلیس است؛ همان مامورینی که در تاریخ ۲۱ می سال ۲۰۱۶ در محل سکونت هرد و دپ حضور پیدا کردند تا به شکایت گزارش شده – درباره خشونت خانگی – رسیدگی کنند.

خانم هرد با درخواست جدیدش قصد دارد دو مأمور پلیس را در کانون توجه قرار دهد تا شرح ماجرا از زبان آ نها در دادگاه ارائه شود و در نهایت روشن گردد که هرد قربانی خشونت خانگی بوده است یا دپ.

هرد در عملی متقابل علیه دپ یک شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری – به دلار ۲۶ هزار تومانی مبلغی بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد تومان ! –  ثبت کرده و دادگاه سال آینده برگزار خواهد شد. او برای این دادگاه تمامی سوابق دو مامور پلیسی را که در آن روز به خانه آنها مراجعه کرده بودند – مامورانی به نام های  سانز و هدنز – را تا سال ۲۰۱۶ درخواست کرده است.

امبر لارا هرد

اَمبر لارا هرد  زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ بازیگر آمریکایی است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مُدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامهٔ تلویزیونی سی‌دابلیو آغاز شد.

دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هرگز و پاین‌اپل اکسپرس حاصل شد. او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز جوان هالیوود دریافت کرده‌است. حضور او در فیلم‌هایی مانند خبرچینان، ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزها توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد، بازی بعدی او در فیلم جان کارپنتر به نام نگهبان بود. او در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج همبازی بود و در فیلم خاطرات عجیب و غریب در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال آن برندهٔ جایزهٔ ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد. در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد. اَمبر همچنین در فیلم‌های لیگ عدالت (۲۰۱۷) از زک اسنایدر، و آکوامن (۲۰۱۸) از جیمز وان نقش شخصیت ابرقهرمان مرا را ایفا کرده‌است.

امبر لار هرد

هرد در حالی که در سال ۲۰۱۱ فیلمبرداری خاطرات عجیب و غریب را انجام می‌داد، با جانی دپ آشنا شد و سال بعد آنها زندگی با یکدیگر را آغاز کردند. آنها در یک مراسم خصوصی مدنی در خانه خود در لس آنجلس در ۳ فوریه ۲۰۱۵ ازدواج کردند.

 طلاق هرد و دپ، در ژانویه ۲۰۱۷ نهایی شد و دپ موافقت کرد که ۷ میلیون دلار به امبر هرد بپردازد و نگهداری از دو سگ این زوج به امبر هرد سپرده شود. هرد اعلام کرده که این پول را به دو سازمان خیریه اهدا می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

هدف از این خبر بیشتر یاداوری قیمت دلار بوده تا متن خبر!!

آخرین اخبار