چاپ کد خبر: 28906
9 خرداد 1399

درخواست کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی جهت استخدام در این وزارت‌خانه

جمعی از کارشناسان ناظر کشاورزی با تهیه درخواستی خطاب به شورای نگهبان و وزارت جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به وضعیت استخدامی خود شدند.

کارزار

به گزارش اول فارس، این گروه از ناظرین نظام مهندسی کشاورزی در بخشی از بیانیه مبسوط “درخواست کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی جهت استخدام در این وزارت‌خانه”خود در وب سایت کارزار که به امضای جمع زیادی رسیده است چنین نوشته اند:

“…..کارشناسان ناظر کشاورزی جزئی از بدنه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشند که از سال ۱۳۸۶ تا کنون (۱۳۹۹) در این وزارت بلاتکلیف مانده‌اند. این کارشناسان که در افزایش سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی و دامی، در مسیر خودکفایی کشاورزی ایران اسلامی و رهانیدن از وابستگی کشورهای دیگر نقش ارزنده‌ای داشته و دارند، با آموزش کشاورزان در نحوه و مقدار استفاده از سموم کشاورزی و کودهای شیمیایی در سلامت جامعه نقش بسزایی دارند. در حیطه عمل، در آزمون جهادگری پیروز گشته‌اند با یک ماه بیمه در سال و حقوق سالیانه این کارشناسان ۲ میلیون تومان می‌باشد که به دور از عدالت الهی و اداری بوده و با نادیده گرفتن وزارت و مجلس علیرغم سال‌ها پیگیری و درخواست تعیین تکلیف و استخدام، همچنان بلاتکلیف مانده‌اند.
شرایط سنی این کارشناسان به اواسط دهه ۳۰ رسیده است و متأسفانه در ارگان‌های دیگر و در جای دیگر نیز نمی‌توانند مشغول به کار شوند. این موضوع باعث از هم گسیختگی بعضی خانواده‌ها و عدم ازدواج و تشکیل خانواده این کارشناسان و نیز دلیل بر مشکلات روحی فراوانی شده است. درحالی‌که خانواده بنیان جامعه اسلامی است.
نظر به موضوعات بیان شده، طرح کارگزاران بیمه کشاورزی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پس از ایرادات شورای محترم نگهبان مورد بررسی قرار گرفته است. لازم به ذکر است طی اعتراضات و تماس‌های ممتد ناظرین کشاورزی، همچنان مجلس محترم کارگزاران بانک کشاورزی را بر کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی ترجیح داده است….. 
از شورای محترم نگهبان و مجلس شورای اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی خواهشمندیم در صورت صلاحدید از این تعرض شغلی جلوگیری فرمایند و جهت پاسداری از عدالت و تخصص، با حمایت از ناظرین دستور فرمایند تا زمان تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی، استخدام رسمی یا قراردادی در جهاد کشاورزی صورت نگیرد تا ناظرین کشاورزی به حق قانونی خود که همان استخدام در وزارت جهاد کشاورزی است برسند………….”

برای رویت ومطالعه  این درخواست اینجا کلیک کنید

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار