چاپ کد خبر: 37360
12 آبان 1399

درگذشت دکتر محمد حسین جمشیدی استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر کرونا

دانشگاه

دکتر محمد حسین جمشیدی، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس به دلیل ابتلا به کرونا ویروس درگذشت. 

به گزارش اول فارس دکتر محمدحسین جمشیدی عضو هیات علمی و استادگروه روابط بین الملل دانشگاه تربیت مدرس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

دکتر محمدحسین جمشیدی متولد سال ۱۳۴۰ شهرستان اقلید در استان فارس و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران بود. وی از سال ۸۸ در گروه روابط بین الملل دانشکده علوم انسانی مشغول تدریس بود و تألیف ۴۰ کتاب و ارائه ده ها مقاله علمی-پژوهشی و ترویجی در مجامع معتبر علمی را در کارنامه خود داشت. تعامل بسیار دوستانه و صمیمانه با دانشجویان و برخوردهای مهربانامه با همکاران، از ویژگی های بارز آن فقید سعید بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس؛ دکتر محمد تقی احمدی رییس دانشگاه در پیامی درگذشت این استاد پرتلاش و فرهیخته را به بازماندگان و همکارانش تسلیت گفت.

در بخشی از پیام دکتر احمدی آمده است: “خبر درگذشت همکار گرامی دکتر محمدحسین جمشیدی موجب تأسف و تألم بسیار گردید. اینجانب این مصیبت را به خانواده مکرم آن فقید سعید و  همکاران دانشکده علوم انسانی دانشگاه تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای وی، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسألت دارم.”

پایگاه خبری اول فارس  نیز ضایعه درگذشت این استاد فقید را به خانواده ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت می گوید و برای آن استاد فقید علو درجات در درگاه باریتعالی مسألت می دارد.

عضو کانال خبری اول فارس در واتساپ شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سعید میرزایی سه شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

روحشان شاد. واقعا روز مردن بعضی انسان ها سعادت هست براشون ک نصیب هر کسی نمیشه.حیفشون. پروانه ای بود که پر کشید و با حضرت محمد و امام صادق محشور شد. روحشان شاد

آخرین اخبار