چاپ کد خبر: 63950
21 مرداد 1400

درگذشت بازیگر سریال پایتخت بر اثر کرونا

علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

جواد هاشمی بازیگر در این باره گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.

سرعلی سلیمانی

گفتنی است سلیمانی گویندگی رادیو، اجرا، بازیگری در تئاتر و ایفای نقش در سریال‌هایی نظیر «دادستان» و «پایتخت» و بازی در فیلم های سینمایی مانند «تنگه ابوقریب» را در سابقه خود داشت.

سهیلا جوادیسهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی که خود نیز درگیر ویروس کروناست، با ارایه توضیحاتی درباره روند ابتلای علی سلیمانی به کرونا گفت: «از اوایل مرداد، نشانه‌های بیماری در او دیده شد. بعد از تست و اسکن اول گفتند ریه‌اش درگیر نشده و از ما خواسته شد با چند روز فاصله بار دیگر اسکن ریه را انجام دهیم. در این مدت، چند دوز دارو استفاده کرد ولی بعد از چند روز تنفسش دچار مشکل شد و در اسکن بعدی معلوم شد ریه هم درگیر شده است و پزشک توصیه کرد در بیمارستان بستری شود.»

او با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و پر بودن بیمارستان‌ها ادامه داد: «همه بیمارستان‌ها پر بود تا این‌که به سختی توانستیم او را در بیمارستان فیروزگر که دستگاه اکسیژن‌ساز دارد، بستری کنیم. ابتدا در اورژانس بود و بعد در یک اتاق او را بستری کردیم، اما در ادامه به دلیل پایین آمدن اکسیژن خونش، به بخش آی سی یو منتقل و به تشخیص پزشک بیهوش شد تا روند درمان را  طی کند.»

 وی بازیگر نقش روحانی در پایتخت ۴ بود.

307233 550

علی ملاقلی پور هم با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت:

«از دیشب حالش بد شد و دم صبح جسم زمینی اش را ترک کرد و آرام شد.» این جکله ای بود که صبا دختر علی بهم گفت.

علی سلیمانی یکی از بازیگران شناخته شده که “اشنوگل” را در کارنامه‌ کارگردانی‌اش دارد و در سریال‌هایی همچون “سقوط یک فرشته” و “وضعیت سفید” ایفای نقش کرده است. او در پیاده‌روی اربعین خاطره عجیب و غریبی داشت که بسیار هم دیده شد. همان ماجرای حضور خارجی‌ها در پیاده‌روی اربعین که همه لائیک بودند. لائیک به معنای بی‌‌دینی و نه بی‌خدایی؛ خودشان هم از این همه شکوه پیاده‌روی تعجب کرده بودند و در این موج قرار گرفتند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عبدالله پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

روحش شاد ویادش گرامی

آخرین اخبار