مهیار ربیع نسب آسمانی شد

درگذشت شاعر نام آشنای فارس /تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ صابر سهرابی گفت: هر گاه اشعار و نوشته های شاعرانی که سال های بسیاری آنها را خوانده ایم ورق می زنیم؛ بر این باوریم که ادبیات و اندیشه این ازدست رفتگان دیار ادب پرور فارس؛ دارای تاثیرات قابل توجهی در حوزه فرهنگ داشته و شناسنامهٔ آشکاری از شهر و دیارشان را با خود همراه دارد.

تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس برای درگذشت شاعر نام آشنای اهل قادر آباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ابراز اندوه از فقدان این استاد نام آشنای شعر و ادب، گفت: آثار و فعالیت های فرهنگی تمام ادیبان و بویژه او مایه بسی مباهات و افتخار است، چرا که عمر پربار خود را در راه خدمت به فرهنگ و ادب این سرزمین صرف کرده است.

سهرابی در پایان خاطر نشان کرد: جای خالی اینگونه هنرمندان برای همیشه در شیراز و فارس احساس می شود و این ضایعه اسفناک را به بازماندگان، جامعه هنرمندان، شاعران، نویسندگان و مسئولان تسلیت عرض می دارم و از خدای متعال امیدوارم روحش را قرین آمرزش و آرامش ابدی نماید.

خاطر نشان می شود که؛ مهیار ربیع نسب از معلمان و فرهنگیان مدارس شهرستان های شیراز، زرقان، مرودشت و قادرآباد بود و شاعر، نویسنده، پژوهشگرفرهنگ عامه و از فعالان فرهنگ و ادب محافل ادبی فارس و نام آشنای انجمن های ادبی کشور به شمار می رود. وی با نگارش چندین مجموعه شعر، داستان و پژوهش های ادبی و بررسی عناصر فرهنگ عامه دارای مقالات متعدد ادبی در مجلات و نشریات فرهنگی هنری و سه مجموعه جدید شعر و رمان در حال چاپ داشتند که مهلت رونمایی از آن برایش باقی نماند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمدحسین غ سه شنبه , ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۳۵

روحش شاد ویادش گرامی

آخرین اخبار