چاپ کد خبر: 33914
19 مرداد 1399

درگذشت کارمند زن دانشگاه علوم پزشکی جهرم به دلیل ابتلا به کرونا

کرونا 2

به گزارش اول فارس، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اعلام این خبر گفت: زنده‌یاد خانم صادقی، ۵۱ساله و مدیر خوابگاه دانشجویی دختران این دانشگاه بود که روز یکشنبه با وجود تلاش همکاران بر اثر کرونا درگذشت.
محمد حجت با اعلام این خبر افزود:مردم هشدارها و توصیه‌ها را جدی بگیرند و برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل، ضمن رعایت فاصله ۲ متری، حتما از ماسک استفاده کنند تا چرخه و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در پیام تسلیتی به این منظور نوشت: این همکار دانشگاه که تا آخرین لحظات پیش از بیماری به ارائه  خدمت  مشغول بودند  به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان پیمانیه بستری و پس از درگیری شدید با این بیماری، دعوت حق را لبیک گفت که موجب تاسف و تاثر اینجانب و سایر همکاران دانشگاه شد.
محمد رحمانیان همچنین در سخنانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در جهرم اظهار داشت:‌ وضعیت جهرم از نظر ابتلا به کرونا همچنان دروضعیت قرمز است و۴۰درصد بیماران مبتلای مثبت قطعی در بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم، سابقه تماس مستقیم با بیمار کرونایی داشته‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت:‌ رفت‌وآمدهای خانوادگی و میهمانی‌ها، علت بالارفتن آمار مبتلایان به کویید ۱۹ در چند روز اخیر درجهرم بوده است.
وی با بیان این‌که ۸۰درصد فوتی‌های ناشی از کرونا درجهرم بالای ۶۰سال هستند، گفت:‌ بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، قلبی، عروقی و فشار خون موجب تشدید بیماری کرونا در افراد فوت شده بوده است.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار