چاپ کد خبر: 58051
30 خرداد 1400

درگیری خونین اشرار قمه بدست با ماموران کلانتری ابوذر شیراز

دستگیر

فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: زورگیر قمه به دست که قصد حمله و زخمی کردن ماموران داشت با شلیک پلیس مجروح و راهی بیمارستان شد.

به گزارش اول فارس از شیراز ، سرهنگ “فرج شجاعی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری ۳ زورگیر قمه به دست با شهروندان در یکی از محله‌های شیراز، ماموران انتظامی در کمتر از ۳ دقیقه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری “۲۴ ابوذر” در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بوده که ۳ نفر زورگیر با سلاح سرد از نوع قمه قصد سرقت آن را داشته که با مقاومت راکب مواجه شده‌اند.

فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: زورگیران با مشاهده پلیس با قمه به سمت ماموران و شهروندان که قصد کمک کردن به راکب داشته‌اند حمله ور و قصد زخمی کردن آنان را داشته‌اند که یکی از کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای یکی از زورگیران را هدف اصابت گلوله قرار داد.

سرهنگ “شجاعی” با اشاره به اینکه با توجه به ازدحام جمعیت ۲ همدست متهم از محل متواری و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد، گفت: زورگیر ۲۸ ساله به بیمارستان انتقال و حال مزاجی وی رضایتبخش است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان شیراز با جدیت به مقابله با افراد مجرم خصوصا زورگیران و سارقانی می‌پردازد که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

بلانسبت بز??

ناشناس یکشنبه , ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

ان شاءالله دستگاه قضایی هم برخورد قاطعی با این اراذل و اوباش داشته باشد.ومن بعد وضعیت دستگاه قضایی بهتر شود

Behnam یکشنبه , ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

درودبه حافظان امنیت.

ناشناس یکشنبه , ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

پلیس باید همچین آشغالایی رو اینقدر بزنه که صدای بز ازشون در بیاد.البته خوشبختانه فکر کنم همچین کاری هم می کنه.

آخرین اخبار